Tuesday 31 March 2015

Annyi minden van meg hogy bövült a család

Nah hát mióta nem írtam már ... Azóta már volt az ötödik házassági évfordulónk. Még karácsonyra kaptam a férjemtöl koncertjegyeket és pont egybeesett az évfordulónkkal. Londonban voltunk 2 napot illetve majdnem két napot. A koncert a Wembley Arena-ban volt és mellette a Hiltonban szálltunk meg. Elsö nap egy jó kis ebédelés is volt, másnap meg magunkhoz híven megnéztük a londoni állat kertet. Szuper 2 nap volt. Aztán azóta meg dolgozok ilyeneket hogy 6 nap munka 1 szabadnap majd 9 nap munka 2 szabadnap ebböl ma van az elsö holnap is itthon aztán megint munka. Pénteken Benson nyuszi randin volt ami sikeres lett úgyhogy bövült a családunk Petal nyuszkóval. Nagyon cuki, hosszú a fején a haja olyan mintha be lenne szárítva neki. Van sok- sok gondolat a fejemben majd erendezem amennyire tölem telik aztán leírkálom. Jah és néhány napja eldöntöttem hogy útálom azt aki kitalálta hogy a gyürött ruha ciki és vasalni kell. Egyik héten úgy összegyült a mosnivaló szakácsruha hogy hosszú programon kellett mosni és így persze vasalni kellett (normál esetben 4-et mosok csak egyszerre és vállfán szárítva nem kell vasalni) és 9 rohadt szakácskabátot vasaltam és én bármit bármikor szivesen megcsinálok mint tudjuk pl tisztaságmániás vagyok de kifejezetten gyülölök vasalni :D

No comments:

Post a Comment