Thursday 29 September 2016

Nah hát itt is vagyok hihi :D

Hát izé ahhoz képest hogy 2 hétre terveztem bezárni (na és akkor mivan) lett belole úgy 1 év :P
Szóval elég sok minden tortént azóta. Megpróbálom pontokba szedni ;)

-Szeptemberben miután utoljára ítam voltam otthon, volt vv, Hyperinzulinémia, Inzulinrezisztencia, Kóros D vitaminhiány. Gyógyszert intezni itt kint kész rohej, mert már nem lombikozunk stb úgyhogy minek azt kezelni (majd egy másik posztban bovebben lehet leírom) úgyhogy Januárban kezdtem el napi 2x750 merckformin xr + diéta= Júliusra normális inzulin értékek, doki szerint ha már nem direktbe csinálunk babát gyógyszert fokozatosan elhagyni persze diéta marad. Jaaaaa és minusz 10-12 kg jelenleg 53kg vagyok

-Férj 3 hónap után az új helyen is felmondott, még tobb órát dolgozott az új helyen mint a régin (de így legalább itthon volt karácsonykor akkor lett vége a felmondási idejének)

-Keresztanya lettem másodjára :) <3

-Férj másik helyen kezdett Januárban, barátibb a helyzet sokkal, igaz a pénz meg kevesebb de kit érdekel

-Eladták a házat a fejunk folul amit béreltunk, másikat kellett keresni ahova vihettuk az állatainkat is, nem volt egyszeru, sikerult, de mindennek ára van, tobb mint 2 hónapig 2 helyre fizettunk lakbért... Túléltuk

-Sógoroméknál Január végén megszuletett a 3ik baba, kisfiú, szégyen vagy nem tegnap láttuk eloszor, nagyon édes

-Március elején koltozés, minden velejáró orulettel, ezt is túléltuk

-Utána egy darabig csend néha beszélgetés az orokbefogadásról

-Május végén hivtam Swindont az orokbefogadás miatt, azt mondták hivnak 2 héten belul azóta sem (az volt a bajuk hogy dohányoztunk, de azóta már nem csak éppen ne csekkoltak vissza)

-Augusztus 3-án felhivtam egy ugynokséget az orokbefogadás miatt, azóta megy minden mint a karikacsapás ( haha I wish) nah nem olyan egyszeru, de erre tuti elmegy egy poszt. Mindenképp leírom, érdekes lesz.

Most így ennyi, és már fogok jonni, ha lesz turelmem kiválogatni néhány régi poszt lehet eltunik, nem a biztatós vagy lombikos hanem a nagyon személyes ;)

7 comments:

  1. De jó, hogy visszajöttél megint, örülök neki és nektek, hogy úgy néz ki minden jól alakul, jó irányba megy. :) Szorítok nektek nagyon!!! <3

    ReplyDelete
  2. Örülök hogy jelentkeztél és várom a híreket hogy mi van veletek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fella bocsi hogy itt ìrok lehet hozzàd meghìvót kèrni,köszi

      Delete
  3. Örülök, hogy jelentkeztèl sokszor gondolok ràd . Kitartàst nemsokàra cèlba èrtek ,drukkolok !

    ReplyDelete
  4. De jo, hogy irtal Marcsy! Nah az a franya IR, na de akkor remekul javultal, ugyes vagy! Olay krem meg mindig bevalik? ;) En csak a homlokomra hasznalom, LOL.

    ReplyDelete
  5. Nagyon szuper hallani felőled:) féltem, hogy el fogsz tűnni! Drukkolok nagyon nektek!:)

    ReplyDelete