Monday 13 October 2014

Megérkezett

A levél. Igazából a nagy része a szokásos, leírja az utolsó stimut. Meg hogy leszívásig minden rendben ment. Aztán rátértek arra hogy gyenge minoséguek az embriók. Nagyon sajnálják, és megértik hogy csalódottak vagyunk blablabla de ez visszatéro probléma valószinuleg. Ha szeretnénk további lombikot (gondolom privát) akkor keressuk meg oket konzultációra. Ha nem, akkor is szivesen rendelkezésre állnak a tanácsadójukkal.... Hm. No comment. Szóval valóban nem lesz további lombik. A konzultációra elmegyunk (elfelejtettem hívni oket ma idopontért), mert én kíváncsi vagyok rá mit gondolnak mitol rossz minoséguek az embriók. A férjem mikor elolvasta a levelet rávágta hogy ne menjunk konzira sem, merthát azt írták akkor menjunk ha akarunk kezelést, mi meg ugye nem akarunk. De mondtam neki hogy nem kell azt nekik tudni hogy mi nem akarunk már semmit toluk, de én kíváncsi vagyok mit mondanak. De azóta már nem is vagyok annyira kíváncsi igazából. Mert józanul gondolkodva; ha azt mondják valószinuleg genetikai hiba vagy ilyesmi akkor mennyivel lesz jobb? Segíteni úgysem tudnak. Itt nem arról van szó hogy nem sikerul a lombik, hanem arról hogy egyszeruen nem fejlodnek az embriók úgy ahogy kellene. 3 lombik alatt egyetlenegy db volt olyan állapotban amilyennek 3 naposan lennie kell... Sima IVF-el meg nem volt megtermékenyulés, szóval nem mindennapi eset ez. De lehet így van ez jól. Ha az embriók szuperek lennének lehet elmennénk még másik 3 lombikra is (már ha lenne rá pénzunk) de így ugyan minek? Plusz ha szuperek sem tudja garantálni senki hogy sikerul, úgyhogy itt van a torténet vége asszem. Nah hát ez van ;) Mihelyst alkalmam lesz idopontot kérni, itt arra gondolok hogy mihelyst normális idoben eszembe jut akkor természetesen kérek idopontot, elmegyunk, szépen megkoszonjuk az eddigi kozremukodést, és elkoszonunk.
Új munkahely eddig rendben. Habár nem sokat dolgoztam eddig. Csutortokon csak fél muszakot, péntek munka, szombat szabad, vasárnap munka, hétfo szabad ... De eddig minden okés.

10 comments:

  1. Sokan erőt meríthetnek belőled, hogy milyen pozitív vagy! <3

    ReplyDelete
  2. Esélyekben úgymond ez visszalépés, de Marcsy, Ti még olyan fiatalok vagytok, nektek úgymond kisebb esélyetek van genetikai problémára, ezért inszeminációval nem próbálkoznátok, akár fizetősen (itthon legalábbis az nem annyira drága, mint egy lombik lenne nem támogatottan), akár ugyanott, akár egy másik magánklinikán?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát nem tudom Heni, az tart vissza az inszemtol meg akármilyen további mesterséges dologtól hogy annyira enyhén szólva gyengék voltak az embriók, sma IVF-el megtermékenyulés sem volt, úgyhogy szerintem kb ugyanannyi esélye van az inszemnek mint egy jól idozített spontán megtermékenyulésnek, de lehet nincs igazam :)

      Delete
  3. Megemelem a képzeletbeli kalapom előtted. Nagyon pozitív nő vagy.

    ReplyDelete
  4. Igen, nagyon sokan példát vehetnek a pozitív hozzáállásodról:) És Heninek is igaza van, nagyon fiatalok vagytok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én 35 leszek, a férjem 37 szóval láttunk már ettol fiatalabbakat is :D De igen valóban nem surget azért még az ido "annyira" :)

      Delete
  5. Nekem is ez jutott eszembe-pozitív...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó teh, hát te is az vagy :) aki ennyiszer felállt a padlóról mint te, az nem lehet más csak hiper-pozitív :) olellek <3

      Delete