Wednesday 1 October 2014

Zagyvaság

Mindenfélérol gondolkozok, tanakodok és persze megbeszélem saját magammal :D Most ezt megpróbálom rendbe szedni kicsit és leírni, nem tudom mennyire fog sikerulni, de már megszoktam a saját magam osszevisszaságát :D
Szóval az a helyzet hogy lehet nem is akkora hulyeség ez az 1 év várakozás az utolsó lombik után. Mert ugye csak akkor lehet elindítani az orokbefogadást. Egyre tobbet és tobbet, és egyre mélyebben beszélgetunk errol a férjemmel, meg sokszor saját magammal is :D Nem, nem arról beszélgetunk hogy "milyen" gyereket szeretnénk. Számunkra nincs ilyen vagy olyan, hanem A GYEREK van. És tényleg mindegy milyen. A lényeg hogy amikor végre itt lesz/lesznek akkor egy egész leszunk. Család. És ossze fogunk tartozni. És imádni fogjuk. Meg gondolom jól elkényeztetjuk majd , hisz az évek alatt annyi torodni vágyás gyult ossze bennunk, hogy azt mind-mind rázúdítjuk majd ;) Illetve remélem. Merthogy tervezni sem nagyon tervezunk hogy majd ez lesz vagy az lesz, mivel nem tudjuk hogy ki lesz a MI gyerekunk :) Gyerek lesz az tuti és majd hozza az élet ,a sors ,(vagy nevezzuk bárminek) a tobbit. Majd kialakul, megtanuljuk, kitaláljuk, szóval majd lesz valahogy :) Egy a biztos, kell hogy családunk legyen. És teljesen tisztában vagyok vele, hogy nagyon fogjuk szeretni bárki is legyen az, de tuti hogy mondjuk 20 év múlva is lesz egy enyhe sóvárgás a terhesség után, enyhe fájdalom hogy nem tudtam teherbe esni. És tisztában vagyok vele hogy az orokbefogadás nem egy pótlék lesz, hisz én úgy képzelem hogy azt hogy egy kisember bennem fejlodik, azt nem cserelheti fel az égegyadta világon semmi. Szóval tudom hogy ez nem fogja helyettesíteni a "saját" gyereket, de én ezt úgy képzelem hogy az orokbefogadás nem is pótléknak van, sokkal inkább egy másik út, és van aki számára ez a járhatóbb út. Biztos hogy nem konnyu út, de ugye hogy nem mindig a konnyebb út a jobb.
Aztán más dolog. Szóval azon is gondolkozok hogy miért van az hogy az emberek itélkeznek? Gondolok itt arra pl hogy elitélik a melegeket. Miért?  Azért mert más? Ok sem ítélnek el bennunket pedig nekik meg mi vagyunk mások. Vagy arra amikor leszólnak egy not hogy mittudomén 35 éves és nincs gyereke. És teszik ezt úgy hogy nem tudják mivan a háttérben. Az meg sem fordul a fejukben hogy esetleg nem lehet babájuk. Vagy ne adj isten nem is akar gyereket. Es ha nem akar akkor mivan? Mitol lesz o rosszabb mint én aki évek óta kuszkodik? Szóval tok jó lenne ha végre az emberek el tudnák egymást fogadni olyannak amilyenek. Olyan dontéseket hoznak ami a saját belátásuk szerint nekik a legjobb, és a tobbi és a tobbi.
Hjajjj az élet nagy rejtelmei, ilyenek foglalkoztatnak mostanság :D
Levelunk sehol, tegnap este gondoltam rá felhívom ma a klinikát, de aztán elmaradt, eszembe sem jutott. Sebaj, majd lesz valami, majdcsak ideér egyszer :P
Ma meg holnap szabadnapos vagyok, és aztán már csak 3 napom maradt munkában a mostani helyemen , már nagyon várom a végét. Tényleg ez is tavaly még úgy tunt hogy én innen a budos életben nem tudok kilépni, aztán mégiscsak eljott ez is :) Turelem tényleg rózsát terem......

5 comments:

  1. Marcsy, így ismeretlenül is olyan nagyon szeretlek azért, hogy így gondolkodsz! Annyira jól esik a saját gondolataimat olvasni, a te tolladból :-) könnyekig meghat, amit az örökbefogadásról írsz, meg az ítélkezésről. A munkahelyemen gyakoriak ezek a kibeszélések, nagyon kiborít. (írtam róla itt: http://exogalegoflax.blogspot.de/2014/09/mindennapi-kegyetlenkedesek.html). Néha ki nem állhatom az embereket. De azért az olyan emberek, mint te, mindig visszaállítják az emberiségbe vetett bizodalmam :-) Szóval köszikösziköszi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O en koszonlek :) megtalaltam a blogod es at is olvasom mihelyst tudom :) es tok jo hogy lehet erteni a zagyvasagaimat :D olellek am

      Delete
    2. Bizony, hogy lehet érteni! A blogod segített nekem a legtöbbet lelkileg az elmúlt időszakban. Fantasztikus egy csajszi vagy :-) Én is ölellek!

      Delete
  2. Szeretem én is az életfelfogásod és ezt a vidám, pozitív hozzáállásod mindenhez. Maradj ilyen mindig, de ezt felesleges írnom, mert Te biztosan így maradsz:) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aranyos vagy Pinkman koszonom :) es hat ha jo ha nem en mar szerintem igy maradok :D nagy oleles neked :)

      Delete