Monday 14 September 2015

Így vagyok

Úgy vagyok hogy sehogy. Azt asszem írtam hogy férjem felmondott a munkahelyen. Az új helyen jobban érzi magát,habár van hogy  alig látom. Van hogy 2 teljes napig csak telefonon tudunk beszélni. Én ugye továbbra is hajnalban kelek stb, szóval nem igazán megy hogy megvárjam.
Ez van, majd megszokjuk. Rengeteget dolgoztam az elmúlt 3 hónapban. Sikeresen bele is betegedtem pár hete, azóta kicsit jobban figyelnek rám a munkahelyen. Hetekig heti 1 szabadnappal dolgoztam, aztán a tetopont az volt amikor 0 szabadnapom volt. No comment. Jó kis ovsomor lett a vége, szerencsére kiutéseim nem lettek, így 4 nap piheno után újra dolgoztam (amúgy nem gondoltam volna hogy ez ilyen rohadt fájdalmas). A jobb oldalam, mellem és a hátam jobb fele fájt nagyon. Azt mondta a doki mell alatt húzodik egy ideg egész hátkozépig, azt támadta meg az ovsomor és azért volt olyan fájdalmas. Az elso 2 napban volt hogy konkrétan fetrengtem kínomban.
Orokbefogadást egyenlore el sem kezdtuk, se ido, se energia hozzá. Eloszor alkalmazkodnunk kell az újéletritmushoz, és mivel a férjem a mellettunk lévo városban dolgozik, így az is elképzelheto hogy márciusban amikor lejár a mostani albérletre a szerzodésunk akkor koltozés lesz. Még nem tudjuk, egyenlore belefáradtunk már a szarságokba amik vannak korulottunk, de egy ideje úgy tunik talán megcsillan a fény az alagút végén, legalábbis már legalább nekem van 2 hete heti 2 szabadnapom.... kop kop. Cica jól van, talán túl jól is, megi t úgy elhízott hogy jelenleg fogyókúrára van fogva, most lehet nevetni, alacsony szénhidráttartalmú kaját adunk neki :D Ha ezzel sem sikerul fogynia, visszuk dietetikushoz . Orulet hogy mik vannak nah.
Jovohét szerdán utazom haza 2 hétre. Végre. Igaz egyedul, férjem egyenlore nem tud szabit kivenni. Csutortokon fogorvoshoz megyek. Aztán meg hétfon végre N-t meglátogatom pár napra és megolelhetem a kislányát is, jajj már nagyon várom. Jesszusom mióta alig blogolok nem akar menni az írás sem. Most tényleg akkor antiszociális lettem vagy mi? Annyi minden van a fejemben, de nem akar kijonni. Pffffff.Nah szóval mikor meglátogatom N barátnomet, akkor eljon velem vv-re stb, hát kíváncsi leszek. Kb 3-4 napon belul bezáro a blogot, valószínuleg csak addig míg otthon vagyok. Nem tudom engem valahogy elrettent hogy anno sokan lebuktak, lehet emiatt sem megy annyira az írás, szóval addig tuti zárva lesz amig otthon vagyok. Foképpen azért mert ha mondjuk tesóim vagy  valaki keresgél az ipadon és ráakad blogra amit olvasok onnan már egyenes út vezet ide ;)
Szóval most megígérem magamnak hogy osszeszedem magam, és megpróbálok megint gyakrabban írni, sírósat is meg nevetoset is meg unalmasakat is ;)

8 comments:

  1. Olyan jó, hogy jelentkeztél, nagyon szeretem, ha írsz, ha sírós, ha nevetős...:) bár nagyon is átérzem, amit írtál. Rengeteget dolgozol... A férjemnek is volt övsömöre, egyik hétvégén jött ki, teljesen pánikba esett, annyira fájt neki, de legfőképpen az volt a baja, hogy nem tudta mi az. Aztán kiderült, hogy övsömör, sosem gondoltam volna, hogy ez így fáj. Ha jól emlékszem a herpesz vírus okozza.
    Biztos lehetsz benne, hogy én nem ismerlek. Többször említetted a bezárást már, csak jelezni szeretném, hogy én szívesen olvasnálak tovább, ha lehet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Á a bezárást én magam sem tudom basszus, nem szeretném igazából, de arra gondoltam hogy arra a 2 hétre legalább míg otthon vagyok, sosem lehet tudni alapon. Magam sem tudom ám mi a bajom :D Zártan meg azért nem lenne jó írni, mert így pont az a jó hogy nem tudom kiféle miféle olvas (rajtatok kívul akiket én magam is olvasok és szeretek) szóval így igazából magamnak, nem célzottan és bármit leírok ami kijon. Igaz mostanában nem nagyon jon ki semmi :D

      Delete
  2. Én is nagyon szeretem, ha írsz :) A munkátokon valahogy lassítani kellene, persze könnyű mondani, és nem okoskodni akarok, de szörnyű ez a nagyfokú leterheltség :/

    ReplyDelete
  3. Puszilgasd meg helyettem is a kis drágát. Puszi Dóri

    ReplyDelete
  4. De jó hogy írtál Marcsy!
    Övsömör az gáz, ismerem. Bizony a kimerültségtől vannak ezek az ideggyulladások. Remélem felfogják a munkahelyeden hogy mennyire értékes vagy és nem terhelnek ennyit. Habár mind beosztottként, mind volt főnökként sajnos tudom mindig azt terhelik aki megbízható és terhelhető.
    Élvezd az itthoni látogatást, és ha zárt blog mellett döntesz nagyon szeretnélek majd olvasni érdekel hogyan alakul az életetek és drukkolok nektek!

    ReplyDelete
  5. Én névtelenül is nagyon örülök, hogy írtál!
    :)

    ReplyDelete
  6. Örülök, hogy jelentkeztél, és olvasnálak továbbra is!

    ReplyDelete
  7. Én is várom, hogy írj majd. :) Jó utat haza és jó pihenést. Vigyázz magadra, más úgyse fog, ezt szokták a kollegáim mondani, amikor többet dolgozom és érzem a jeleit. Ölellek! :)

    ReplyDelete