Sunday 10 August 2014

Ezek vannak

Férj volt az orvosnál (illetve egy novér mérte a vérnyomását), reggel teljes nyugiban 160 volt, kapott idopontot orvoshoz szeptember 29-re... pffff... Rendeltem vérnyomásmérot, valamelyik nap megérkezik, úgyhogy fogjuk ellenorizni neki gyakrabban.
Cicának holnap reggel kovetkezo kontroll, már jól van :) Kajával továbbra is bizonytalan de majdcsak elfelejti hogy fájt neki mikor evett ezelott és nem lesz gond.
Nyuszinak keresunk most havert mert nem szép dolog ez hogy ennyit van egyedul. Csutortokon megyunk remélhetoleg az itteni RSPCA-hez nyuszinézobe.
Pénteken felhívtam  a meddoségit, a levelunket még meg sem írták, de ígéretet kaptam hogy még aznap valamelyik doki orra alá tolják a mappánkat, és hamarosan megkapjuk a levelet. A férjem szerint a konzultáción fognak ajánlani nekunk orokbefogadással foglalkozó ugynokségeket, hát kíváncsi leszek (azt nem kérdeztem honnan van ez az infója).
Munkában viszonylag nyugi van, mármint meló sok, de a fonok csendben van, úgyhogy most elvagyok :D
Meg úgy általában elvagyok egész jól :) Mondjuk J szemproblémája meg vérnyomása nyugtalanít, de azért próbálkozunk nem idegeskedni rajta ;) Valamit még akartam írni de nem jut eszembe úgyhogy most ennyi :D

Jah 1 percen belul eszembe jutott, vettem tegnap természetes sampont meg kondícionálót az itteni LUSH uzletben, asszem Fella adta a tippet itt is koszonom ;) De elcsodálkoztam, mert a sampon igazából olyan mint egy szappan, kézzel felhabosítom, és úgy dorzsolom a hajamba, de tok jó egyébként, ma reggel kipróbáltam és teljesen jó tapintása van a hajamnak tole :)

4 comments:

  1. Az én férjem vérnyomása is magas, 140-150 közötti, most a fokhagyma, fa gyöngy, galagonya kapszulat kezdte el szedni, bàr lehet, hogy ide màr gyógyszer kène...gyógyszertárban lehet kapni, esetleg nézz utána.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Már mérjuk neki, eddig nem volt olyan vészes amiket mértunk, majd utánanézek hogy itt nálunk miket lehet kapni, koszonom a tippet :)

      Delete
  2. A vérnyomásmérő jó ötlet, szerintem írjátok is az értékeket, jó lesz bemutatni a dokinak. A 160-as magas érték, nem értem, hogy miért nem kapott hamarabb időpontot. A férjemnek is 160-180 között volt valamivel és gyógyszert kapott rá, de előtte neki írnia kellett, hogy a doki biztos legyen benne, hogy kell-e neki vérnyomáscsökkentő. A páromnak só csökkentését, diétázást, omega zsírsavak növelését javasolták.
    Örülök, hogy a cicátok jobban van. :) A nyuszinak párt akartok vagy havert?
    Van egy olyan érzésem, hogy kaptok még egy esélyt a meddőségibe, bár eddig még nem volt telitalálatosom lottón. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nyuszinak csak havert hiszen ivartalanítva van ;) hát nem tudom hogy akarunk-e még egy eselyt, majd eldontjuk ha esetleg felajanljak :)

      Delete