Tuesday 5 August 2014

Alakulunk :)

Ma már azért jobb mint 1 héttel ezelott :) Férjnek megvan az idopontja a szemklinikára, Augusztus 27. Megpróbálunk nem aggódni úgyhogy nem is nagyon részletezem a dolgot, majd idegeskedunk ha lesz min ;)  Cica is jobban van, egészen vasárnapig még turmixoltuk a kajáját. Aztán rájottunk hogy már nem kell neki pépesíteni, ugyanis a férjem aznap este pár órára bement dolgozni (szabadnapja volt, de ilyen ez egy foszakácsnak) és kint hagyta a kis kígyó egereit olvasztani. Mire hazajott a cica megette oket :D Már csak az ures zacskót találta meg szanaszét :D Úgyhogy úgy gondoltuk ha azt meg tudja enni akkor a kaja is mehet neki ;) Kicsit még bizonytalan, a fájdalmat osszekapcsolja a tálkájával így máshova kellett tenni az ennivalóját, sokszor ott kell végig simogatni amíg eszik hogy ne pánikoljon be, de azért már javul :) Orulunk neki nagyon aggódtunk érte. Hiába nah, nekunk egyenlore o a gyerek a háznál, meg a nyuszi. Néhányan kérdeztetek a cica Aids-rol, igen ez ugyanaz mint ami az embereknél van, de természetesen csak egy másik cica tudná tole elkapni -ezért nem engedjuk ki, csak pórázon megy ki a kertbe sétálni, de o tokéletesen jól elvan idebent. A cica aids rovidítése FIV, ugyanúgy vannak kulonbozo stádiumok. Jóformán nem mukodik az immunrendszere. Amikor elhoztuk akkor semmi problémája nem volt. Azóta lett neki asztmája amire szteroidokat kap mindennap- ettol állandóan éhes=nem egy kistermetu cicáról beszélunk kozel 8kg ;) Most meg ugye a fogaival és az ínyével volt probléma. Biztosítást nem tudunk rá kotni, meg felesleges, mert úgyis mindenre azt mondanák hogy az alapbetegsége miatt érik dolgok, szóval nem fizetne a biztosító. Nem olcsó mulatság neki az állatorvos amikor valami gond van, de szerencsére általában jól van :) Egyébként meg azt szoktuk mondani hogy minden fillért megér ám az hogy o jól érezze magát és konnyebb legyen neki.
Ma végre levágattam a hajam teljesen rovidre, egyszeruen elegem volt hogy markostul hullik a hajam, nemcsak hajmosásnál hanem bármikor. A fodrász szerint a sapka miatt van amit a konyhán hordanom kell, és ugye meleg is van, nem tud lélegezni a hajam. Nah hát ezen jelenleg nem tudok segíteni, de hátha jobb lesz picit hogy legalább nem lesz szorosan osszekontyolva munkában ;) Lassanként kezdenek elmúlni az utolsó lombiknál szerzett ragyáim is. Meddoségibol semmi hír, fel kellene hívni oket de mindig elfelejtem :O
Nah és persze: elhiszem azt amit még nem látok hogy meglássam azt amiben hiszek ;)

6 comments:

  1. Nem semmi hogy így befogadtatok ápoltok egy beteg állatot. Ezért is nagy szemétség hogy nem lett még gyereketek. Utálom amikor jó emberekkel történnek rossz dolgok.
    Hajhullás: nekem nagyon hullott tavaly a vetélésem után, végül magától megállt de én (azon kívül hog levágattam) még azt csináltam hogy áttértem természetes samponra (LUSH üzletből) és conditioner helyett csalánteával öblítettem. Nekem jót tett. Mondjuk tény a sapka is lehet a ludas.

    ReplyDelete
  2. Hát ennek a cicusnak arany élete van Veletek :) Nekem február óta egészen a múlt hónapig hullott borzasztóan a hajam, azt hittem, mind ki fog hullani. A missed ab, azaz a megborult hormonok + a bakteriális méhgyulladás hozta ki. Lehet, hogy nálad tényleg a sapi hordása hozzájárul, viszont tudom javasolni, én egy doboz cinket és szelént szedtem rá, nemrég fogyott el, és végül abbamaradt a napi maréknyi hullás. Pedig már én is fontolgattam, rövid hajú lesz belőlem vagy kopasz :)

    ReplyDelete
  3. Nekem tavaly hullott nagyon a hajam amikor három lombikunk volt egymás után szünet nélkül, azt hittem kopasz leszek. Aztán elkezdtem szedni a Longo Vital Acai-t és a Femobiont, majd megállt a hullás, alig pár szál hullott hajmosáskor is, teljesen meglepődtem, erős és dús lett a hajam, a körmöm gyorsan nőtt. Most, a júniusi lombik után megint hullik rettenetesen, újra szednem kell vitaminokat. Tuti, hogy a hormonok játszanak az emberrel.

    ReplyDelete
  4. Szerintem is a hormonok. Nálam már a rövidre vágatás sem jött be. Korábban ez teljesen hatásos volt, de amióta kezelés van, azóta ez sem segít. Most is hullik nagyon. De nem csodálom, mert csak két hónap telt el a 600 gonal/nap óta. Volt hogy azt álmodtam, hogy kopasz lettem. szörnyű volt. Nekem a vitaminok sem segítenek....

    ReplyDelete
  5. Heniii-hez hasonlóan én is cinket szedtem, nekem a fodrászom javasolta es bevált! Ez itt a reklám helye :) biocink a neve, gyógyszertárban lehet kapni. Nem mondom, hogy extra dús Hajad lesz tőle, de csökken a hullàs. Próbáld ki!

    ReplyDelete
  6. En is okolom a hormonokat is mert az elso stimu ota hullik ennyire nagyon. De teny a sapka gondolom fokozza a dolgot. Koszi lanyok a tippeket cink szerintem van is itthon szelennel kombinalva. De en olyan hanyag vagyok mostansag hogy a vitaminjaim is elfelejtem.... de most rakenyszeritem magam a szedesukre ismet 😉

    ReplyDelete