Wednesday 3 September 2014

Mit is gondolok...

Arról hogy amikor kozulunk valaki végre nagy nehezen elkuzdi magát a célvonalig és kiderul vissza kell fordulni, hátrálni nevezzuk ahogy. Ott van pl Est, aki hihetetlen erovel kuzdotte végig azt az iszonyú fájdalmas pár napot, hetet, hónapot. Nem tudom hogy csinálta, gondolom az embert ilyenkor csak kell hogy vigye tovább valami. Vagy ott van N barátnom, aki már veszített el babát, babákat. És Etama és még sajnos sorolhatnám :(  Egyszeruen nem tudom hogy lehet ezt túlélni, elfogadni, továbblépni. És most nagyon-nagyon drukkolok Heniért hogy hátha, mégis, és és és.
Szóval ezek a torténések azért elgondolkodtatnak. És ilyenkor arra a kovetkeztetésre jutok hogy bizony egyáltalán nem baj hogy nem sikerult. Nem ha ilyen ára lenne. Nekem nem hiszem hogy lenne ennyi erom végigcsinálni. Azért ez olyan borzasztó hogy a "babacsinálás" orom kellene hogy legyen és mégis sok esetben mennyi fájdalommal jár. És azt sem értem hogy miért van az amirol korábban már beszéltem hogy az egyiknek sikerul a másiknak nem. Miért nem sikerulhet mindenkinek kivétel nélkul aki szeretné hogy legyen babája? Aki meg nem szeretné annak meg egyszeruen ne legyen. (persze legyen néhányuknak, hogy az akinek már semmi más esélye nincsen tudjon orokbefogadni -de ez most olyan onzoen hangzik). Tulajdonképpen ez a poszt is elég onzo. Mert igen azt gondolom, hogy ha az torténne velem is hogy végre sikerul és aztán "vissza kell adni" akkor inkább ne sikeruljon.  Most jól osszehadoválok itt, de ennek ki kell jonni. Szóval lányok akiket említettem és azok akiket nem, minden tiszteletem a tiétek, mind kitartásért, mind turelemért mind az akaratotokért.
 Be kell valljam én ettol gyengébb vagyok, asszem maradunk a "konnyebb" útnál, kuzdelem nélkul, pár hónapos várakozással, ugyan nem "vér" szerinti gyerekunk lesz, de a miénk lesz....

11 comments:

  1. Egyet értek. Én már rég megváltoztattam a véleményemet az örökbefogadásról. (Pláne amióta donorpetesejt miatt "kvázi" örökbefogadok egy petesejtet.)
    Ugyanakkor nem újszülött kisgyereket nem tudnék örökbe fogadni, nem tudnék mit kezdeni vele. Ezért én Rád, Rátok is felnézek hogy ezt gond nélkül vállaljátok.
    És nekem is pont ez jutott ma eszembe. Nem kell mindenáron gyerek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát nem vagyunk egyformák ;) De orulok hogy érted amit mondani akarok :) Nálunk egyébként a kikotés az hogy a fiatalabb szulo és a gyermek kozott max 45 év lehet = 45 éves korig akár újszulott is lehet ;)

      Delete
  2. Dehogy vagy te önző! Kívülről nézve én is azt gondoltam, hogy ezt nem lehet kibírni, de most benne lenni merem állítani, sajnos/nem sajnos, sokat kibírunk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó Heni, olyan jó lenne ha tudnék valamit csinálni hogy ne kelljen ilyesmin keresztulmenned....... olellek

      Delete
  3. Sokat gondolkodok, miota honapok ota nem irnak, nem jeleznek donor ugyben, es ugye " csak" 6 darab termeszetes ciklust tudnak ajanlani, aztan majd csak utana lombik, ha lesz lombik....... erosen gondolkodom az orokbe fogadason, megpedig azert, mert "sajat" gyerekunk soha nem lehet, igy viszont egy babanak normalis eletet adhatnank, aki nem kell a szuleinek. de meg mindig a nem tudom-es nem tudom idoszakban vagyok :) neked kitartast kivanok, es sok szerencset hozza :) egyebkent mennyire igaz az, hogy ujszolott babat is kaphat az ember, ha kitarto ? ez erdekelne nagyon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igazából azzal még nem nagyon vagyok tisztába hogy mennyit kell várni pl újszulottre, mi nem ragaszkodunk ujszulotthoz, az sem baj ha már pl 3-4 éves. Mármint nekunk nem baj. De ha kikutakodtam magam a témában írok egy posztot mindenképpen errol :) Annyi mindent kérdeznék toled de majd írok egy emailt ;)

      Delete
  4. Úgy csinálta, hogy ott voltál neki te (is). Szeretlek nagyon.

    ReplyDelete