Sunday 7 September 2014

Nem megy...

Nem megy el a fonokom. 2 helyen is vegigment az interjukon, fozott is de nemet mondott. A fene megeszi. De sebaj :D Így megyek én :P Férjem munkahelyén felmondott a reggeliztetos szakács, csutortokon voltam állásinterjún, szombaton próbamunkán reggel 6-10 kozott. És felvesznek ;) Holnap beadom a felmondásom. Hjajjjj de szép is az élet (ritka kivételektol eltekintve). Reggel 5.30-tol délután 2-ig tart a muszak, hétvégente fél órával késobb kell kezdeni és fél órával késobb végzek. De nem bánom, hosszú-hosszú évek óta mindig éjszakába nyúloan dolgoztam, elég volt ez. NEm lesz ez a munka sem konnyu, de az pont elég hogy nem lesz ez a hulye fonok ott. - egyébként meg ha konnyu munkát akarnék akkor értelemszeruen nem konyhán dolgoznék ;)

9 comments:

  1. Szuper hír! És most a férjed lesz a főnököd? Mi dolgoztunk most egy helyen a férjemmel itt kint és nekem bejött. Tök vicces volt vele összefutni az irodában.

    ReplyDelete
  2. Ez nagyon jó hír ,örülök neki :) Meg jót fog tenni a változás , hajrá :) !

    ReplyDelete
  3. De jó hír, gratulálok! :) Én is dolgoztam már a férjemmel együtt, sok kollega csak hónapokkal késôbb tudta meg, hogy egy pár voltunk. :D

    ReplyDelete
  4. Nagyon ügyes vagy, Te:) Gratulálok:) Biztosan jót fog tenni a változás is:)

    ReplyDelete
  5. De jó, ügyi vagy! :) mikortól kezdesz?

    ReplyDelete
  6. Ó de kedvesek vagytok lányok hohu így orultok nekem :) Koszonom ;) Nah hogy mindenre válaszoljak, igen a férjem lesz a fonokom (volt már ilyen mielott idekoltoztunk ;) ) és Október 5 lesz az utolsó munkanapom, Október 9 meg az elso nap az új helyen :)

    ReplyDelete
  7. Szerintem jól teszed.
    Sok sikert az új munkahelyeden :D

    ReplyDelete
  8. Sok szerencsét az új helyen! örülök, hogy örülsz :) Cicmorgo

    ReplyDelete