Monday 1 September 2014

Nah....

Végre már idejutok hogy írjak is valamit. Férj volt a szemklinikán -mentem persze vele. Macular degeneration a probléma neve ami van neki, magyarul sárgafolt sorvadás. A sárgafolt az éleslátásban játszik szerepet, és ahogy elkezdenek odanoni ilyen bigyók (nem tudom mi a nevuk) gátolják az éleslátást. Foképpen idoskorban jelentkezik ez a probléma = a férjemnek túl gyorsan oregszik a szeme nem tudni miért :( Tenni nem sokat tudnak, gyakran kell járni ellenorzésre, és sok-sok zoldséget kell enni foképpen a zold szinueket mint pl. káposzta; brokkoli; zoldbab és társaik, ami marha nehez ugyanis a férjem útálja a zoldségeket.... Nah de majdcsak ráveszem valahogy ilyesmire ;)
Eljutottam én is a dokihoz a vesekovem miatt, egy ideje nagyon gyakran van hogy nem tudok pisilni... hát elég szar érzés. Elkuldtek rontgenre- illetve még várom az idopontot. Meg a héten vinnem kell be vizeletet, mert ugye a veseko már a holyagomban volt másfél évvel ezelott, és azt gondolja a doki hogy lehet hogy gyulladást okoz vagy fertozést, szóval mindenképp meg kell nézni hogy a vizelettel minden rendben van-e.
Meddoségibol semmi hír basszus, múlt héten hívtam oket... pfff..... most eloszor az évek alatt kifogtam egy hulye p.csát. A recepcióst. Át sem kapcsolt a novérkékhez meg semmi, hanem meghallgatta a mondókámat és rávágta hogy beletelhet 8 hétbe is mire ideér a levél. Erre kozoltem hogy az ok de én már 10 hete várok a levélre......... Erre az lett mondva hogy figyeljem a postást :D A férjemmel már csak rohogtunk, mondtam neki mindennap az ablakban kéne ulnom ezek szerint a postást figyelve és akkor hamarabb ideér a levél :D :D Egyébként rohadt sokat dolgozunk mindketten, jó pár alkalommal mostanában szabadnap is be kellett mennem, vagy meg úgy el lett tolva hogy akár 8-9 napot és dolgozok zsinórban. Szerdán itthon leszek, akkor elviszem a vizeletmintát, meg beviszem az RSPCA-hez a papírt az onkéntes munkához, mert szégyenszemre még erre sem volt idom. Meg foképpen elfelejtettem. Meddoségire visszatérve, a férjemmel megbeszéltuk hogy ha végre egyszer hétkoznap egyszerre leszunk itthon (ez sajnos nem surun fordul elo, ritkan van egyutt szabadnapunk) akkor felhivjuk az államiakat itt az orokbefogadás miatt és legalabb a kezdo papírokat kikérjuk, aztán majdcsak lesz már valami. Novemberben meg már tuti hazamegyek pár napra, nagyon-nagyon várom, tavaly júliusban voltam otthon utoljára.......
De mindent osszevéve most valahogy minden nyugis, minden ok. Nincs para és idegeskedés semmi miatt szóval All good :D

3 comments:

  1. Megint azt kell mondjam csodálom az optimizmusotokat és az élethez való hozzáállásotokat. Remélem hamar beindul az örökbefogadás, fantasztikus szülők lesztek.

    ReplyDelete
  2. A makula degenerációra táplálékkiegészítőket szedjen a férjed és vigyázzon a vérnyomására.Anyósom sajnos megvakult.....ez nem játék, de fiatalon kell lutein, Q10.
    Anita

    ReplyDelete