Thursday 20 February 2014

Hívtam, és kezdunk ;)

Ma hívtam a meddoségit, vissza is hívtak. Kovetkezo ciklusnál kezdunk ;)
Ma postázzák a beutalót 1-5 cn-es vv-re. Amikor megjon a menszeszem akkor megyek vv-re plusz hívom is oket , kell egy idopont ultrahangra , az kb a 7-9 cn korul lesz, ilyenkor csinálják a "petesejtszámlálást".
És a lényeg: ugyanazon a napon mikor megjon a mensim hívom Oxfordot is, bejelentkezunk az ICSI-re :) kedvenc dokinéni mondta hogy nem kell kivárni az eredményeket, lehet ezt párhuzamosan is csinálni ;)
Úgyhogy az van hogy március 12 korul lesz a mensim, április elso napjaiban kezdem a leállítást és május 5 vagy 12 leszívás......
Szóval beindul a mókuskerék. Picit surubb lesz mint eddig mert ugye egyszerre mennek a vizsgálatok és rogton utána stimu. Azt még nem tudom pontosan mikor csinálják az "endometrial scratch"-ot de majd idoben minden kiderul.
Hogy mit is gondolok most? Félek, orulok, alig várom, és a hátam kozepére sem kívánom, mindezt így egyszerre :D
Most meg megyek mert nemrég hazajott a férjem a fogorvostól, és az elobb szólt hogy elvisz vacsorázni, nah nem egy nagy flancos helyre, csak egy kis nyugis, hétkoznapi vacsira ;)
Jah és nagyon fontos lejegyeznem, hogy ma babáztam, 4 hónapos kisfiúval és olyan édes el sem lehet mondani :) le sem raktam a kezembol órákon keresztul :) imádom .

11 comments:

  1. Jaj de jo, orulok hogy kezdtek nemsokara.
    En is ugy szamolom hogy majusban kezdhetek, habar meg nem tudom pontosan a menetrendet most.
    Leszunk egy paran igy tavasz kozepere-vegere - remelem siker is lesz nehanyunknal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát én remélem hogy mindenkinél siker lesz ;) jóóóóó sok tavaszi fogantatás :D

      Delete
  2. Úgy legyen, én is remélem a sikereket mindenkinek! :)) Örülök, hogy újra kezdetek! Valószínű én egy hónappal leszek utánatok. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orulok neked hogy ti is mehettek tovabb :)

      Delete
  3. Nagyon örülök hogy belevágtok.."Félek, orulok, alig várom, és a hátam kozepére sem kívánom, mindezt így egyszerre " - ezzel a mondattal szerintem mindenki nevében beszéltél...ez ilyen...de HISZEM és TUDOM hogy bababumm lesz.. :D

    ReplyDelete
  4. Az endo scratch-et altalaban az elozo ciklus masodik feleben csinaljak, hogy megegyszer levaljon majd ujra nojjon szepen azokon a helyeken, ahol belekapirgaltak. Kerj valami fajdalomcsillapitot. Nekem jo a fajdalomturokem, de a falat kapartam, igaz csak ugy fel perc az egesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. koszonom az infot ez jol jon ;) szoval akkor extra busy lesz a kovetkezo ciklusom, vv, uh, scratch, leallitas kezdese..... :D igen azt mondta a dokineni is hogy fajni fog, hat remelem kibirom azert. Nagyon vereztel utana? vagy verzes nincs is olyankor?

      Delete
  5. "Félek, örülök, alig várom, és a hátam közepére sem kívánom, mindezt így egyszerre :D" - ez mennyire találó már! :-) Hajrá május!!! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiragadtad a lenyeget :) koszonom a velem mosolygast :-)

      Delete
  6. De jó Marcsi, csak most olvasom! 20-án hivtad őket, ez szerencsét fog hozni ;) <3

    ReplyDelete