Friday 7 February 2014

Szulinap; peppa pig és egyebek.... :)

Szóval szulinapom torténete a kovetkezo: órát ,képeslapomat, macit megkaptam péntek éjjel miután hazaértem munkából, mondván már éjfél elmúlt johet az ajándék :) Aztán mégis szombaton lett az igazi meglepi :) Férj hagyott engem aludni jóóóóóóóó sokáig (jesszus majdnem 11kor ébredtem fel, ez másnak biztos marha késon van de én éjjel 2 elott nem nagyon alszom el). Szóval 11 elott 1-2 perccel botorkáltam lefelé a lépcson amikor kopogtak. Nyitom az ajtót konotsben, tok kómásan és ott áll egy hapsi a nagy virágommal a kezében hogy o Mrs. G-t keresi. Mondtam én vagyok és erre mondta hogy boldog szulinapot (hirtelen nem értettem hogy egy idegen minek hoz nekem virágot :D ), és én rájottem hogy ez csakis a férjem muve lehet :) nekem még soha senki nem kuldetett virágot, egészen meghatódtam :) Aztán délután dolgoztam, és este 7 korul amikor kerultem egyet a konyhán mire visszaértem a helyemre ott álltak a kollégák egy tortával, és énekelték a Happy Birthday-t :D


Hugom kislánya 2 éves elmúlt és imádja peppa pig-et. Persze ilyen figurás ruhákat otthon max angol turikban vagy interneten brutális áron lehet megvenni, úgyhogy én látom el oket ilyesmivel. Kb 3 havonta érkezik szállítmány ;) Most sikerult vennem ágynemut (peppa pigeset), csak át kellett szabni mert az itteni méretek természetesen teljesen mások mint az otthoniak. Ilyen lett:


Meg ilyen pizsamát is kapott: 
Más fejlemény nincs is mostanság, úgyhogy nem tudom mi is akart lenni az az egyebek a címben, de ha       eszembe jut akkor leírom majd :D                                                                                                             

No comments:

Post a Comment