Saturday 15 February 2014

Ilyen az én formám ;)

Szóval az van hogy egy ideje orlodtem mikor is kellene telefonálnom a meddoségibe, mert ugye csak kellene szólni hogy lassan kezdenénk, és jó lenne tudni mi is lesz a menetrend. Kedden (feb.11)  nagy levegot vettem és rászántam magam hogy hívom oket. Fel is hívtam, csorog, csorog aztán uzenetrogzíton. Kedvenc dokinéni hangja: Február 11 és 18 kozott nem dolgoznak..... Pfffffffff ha egy nappal hamarabb hívom oket akkor ott vannak :D Szóval nem tudom hogy ez az én formám vajon, vagy vegyem ezt egy jelnek ;) Egyébként pontosan aznap este meg is jott a menszeszem, 26 napos- elég rovid- ciklusom volt.
Úgyhogy marad az hogy szerdán hívom oket megint és akkor átbeszéljuk mi lesz a kovetkezo lombiknál ;)
Kb arra számítok hogy május vége-június eleje leszívás.
Jó hír hogy ma is hívtam apukámat, és tok jól el tudunk beszélgetni, óvatoskodva ugyan picit hogy kényes témákat ne érintsunk de úgy néz ki túl tudunk ezen lépni ;)
Most más nem is jut hirtelen eszembe, kivagyok picit, mármint úgy hogy fáradt vagyok, hétfotol -péntekig melóztam, ma szabadnap volt de holnaptól -szerdáig megint megyek és a másik szabadnapom majd csak csutortokon lesz, amikor is babázni fogok remélhetoleg, férjem munkatársa eljon a párjával meg a 4 hónapos babájukkal, jajjjj várom már, remélem nem pont alvásidoben jonnek, és lehet babusgatni :D

No comments:

Post a Comment