Wednesday 23 July 2014

Itt volt :)

Az ocsém :) 8 napig, hú nagyon jó volt :) Csak kicsit furák ezek a mai kamaszok :P Nah most jó vénnek hangzok. De mentségemre legyen szólva hogy amikor eljottem otthonról csak 7 éves volt, most meg 15 és néha még mindig azt hiszem hogy még mindig 7 :P De nagyon jól éreztuk magunkat. Voltunk csavarogni/vásárolni a városban tobbszor. A szulinapján elmentunk Londonba, estére volt szulinapi torta is. A London eye jó volt csak rohadt magas úgyhogy én ultem, a tesóm meg fényképezett (nekem egy székre felállva is tériszonyom van de kibírtam ;) ). Aztán hétvégén elvittuk állatkertbe, anyósomékhoz meg este bowlingozni is, aminek nagyon orult, még sosem játszott :) Annyira jó volt látni az oromot az arcán :) Egyébként o a London Eye-t is nagyon élvezte, de nekem annyira nem volt nagy durranás, gondolom azért mert én lentrol már láttam mindent. Férjem tanácsa annak aki már látta Londont de nem ult a London Eye-on (Csigusz neked is uzenem :D ):Télen kell menni sotétedés után mert akkor gyonyoru. Jah és jelentem nem tévedtunk el marha buszke voltam magamra :D Buckingham palota kimaradt, kevés volt az idonk mert reggel késett a busz. Annyi minden volt az eszembe de nem nagyon jonnek elo a gondolatok most.
Jah még annyi hogy levelet még nem kaptunk a klinikáról, ha jovo hétig semmi akkor felhívom oket. Jó lenne ha lezárulna ez a lombik mizéria hogy el tudjuk indítani az orokbefogadást.
Készen állunk ;)

4 comments:

  1. De szép képek, jó időtök lehetett! Hú milyen sokat számíthat, hogy már15 az öcséd, nem 7, mikor elmentél itthonról, igazi kiskamasz lehet! :)

    ReplyDelete
  2. Örülök hogy jól sikerült a látogatás (nekem is jön Anyukám szeptemberben). Jók a fotók is!
    Amíg hivatalosan nem zárják le a lombikot nem lehet az örökbefogadást intézni? Ez furcsa. Jó hogy úgy érzed készen álltok, ennek az útnak legalább tuti siker a vége.

    ReplyDelete
  3. Örülök,hogy jól sikerült minden.. :D :D

    ReplyDelete