Sunday 6 July 2014

Semmi és minden

Semmi nem torténik és mégis torténik egy csomó minden :D
Hol is kezdjem... Azon a napon ami a hivatalos tesztnap volt, fogadott reggel egy uzenet a hugomtól, anyukámnak eltort a bokája :( Tipikus, a szabimnak vége volt, aznap kezdtem dolgozni. Hazamenésre esély sem volt. Mindegy átvészelték kisebb-nagyobb zokkenokkel, azóta már van járógipsze úgyhogy most már egész jól boldogul. De a tehetetlenség egy nagyon szar dolog, napokig nem tudtam aludni annyira aggódtam anyu hogy boldogul. Aztán melóhely. Hát ha lehet szarabb mint volt. Mármint a fonokom. Mindenen háborog mindenkinek, semmi nem jó. Most szabadságon van a feleségével egyutt, úgyhogy kevesen vagyunk, a vendég nagyon sok, így a héten csak ma voltam szabadnapos. A fonok utolsó munkanapján ma egy hete, beteg lettem, mire beértem munkába nem tudom hanyadszorra hánytam, a hasam is ment 2x, szóval szólnom kellett neki hogy mi legyen, merthogy konyhán ugye nem lehet ilyesmivel dolgozni. Hát a reakciójához no comment, minosíthetetlen hangon beszélt velem (aki egyébként bármikor felborítja a heti beosztást, konkrétan bármikor behívtak dolgozni mentem, ha kellett hamarabb bementem vagy éppen tovább maradtam), végulis hazakuldott de úgy hogy mikor elkoszontem nem is reagált csak puffogott magának..... Nem lehet nekem megbetegedni úgy látszik... De most tok jó mert nincs ott a fonokom szóval happy days van és az is lesz még 2 hétig :D Nah mindegy. Szóval azóta még lázasabban keresek munkát de konkrétan basszus semmi nincs. Azért reménykedem majdcsak akad valami. A férjemmel is beszélgetunk arról hogy átmennék hozzájuk, de egyenlore csak beszélgetunk róla. Jon hozzánk az ocsém jovohét vasárnap :D Itt lesz 1 vagy 2 hétig még nem tudom, a hazajegyet még nem vettem meg neki. Dilemmázok mert én csak 1 hetet leszek itthon, a férjem meg csak aznap amikor elhozzuk a reptérrol, meg ha csak 1 hétig marad akkor a kovetkezo nap amikor J itthon lesz az meg mikor vissza kell vinni az ocsém a reptérre. De ha meg tovább marad mint 1 hét akkor kb 5 napot viszont magában lesz itthon, habár azt mondja nem bánja. Van internet, meg x-box ellenne o azzal ;) Szóval ez is lógóban van hogy mi meg hogy.
De valójában igazi dolgok nem torténnek velunk, nem szedek semmilyen vitamint, egyszeruen el is felejtem, néha ránézek a dobozokra és csodálkozok hogy jé már megint nem vettem be :D Élvezzuk a férjemmel a szabadságunkat-mármint olyan értelemben hogy nincsenek idopontok, nincs mire várni, lehet bármikor szexelni. Nah ezt o ki is használja, eskuszom már rászóltam valamelyik nap hogy basszus nem vagyok én már 20 éves :D Viccet félretéve valahogy fellélegeztunk mind a ketten, lehet nem így kellene lennie, lehet még kutakodni meg rágódni kellen a dolgokon, de nem tesszuk. Most ez így van nagyon jól ahogy van, jókat tudunk végre megint nevetni :) (mondjuk ez ezelott sem volt nehéz de a lombik árnyéka mindig ott lógott felettunk) Aminek nem orulok hogy tegnap reggel újabb FEHÉR hajszálakat fedeztem fel....... El kell kezdenem gyakrabban festeni a hajam , dehát ez van az ido múlik a hajam hullik, fehérlik, és a szemem is romlik :D Mi kell még ennél tobb??? :D

3 comments:

  1. Anyudnak jobbulást! Remélem, hamarosan találsz egy jobb helyet, jobb főnököt majd!

    ReplyDelete
  2. Jobbulást Anyukádnak! Én is remélem, hogy találsz egy minden szempontból jobb melót. Élvezzétek az életet! ;)

    ReplyDelete
  3. Örülök hogy így felszabadultál. Kívánom hogy mihamarabb egy normális főnököt találj.
    Ja őszülés. Nálam is egyre rosszabb. Ha nincs frissen festve a hajam csókolommal köszönnek otthon.

    ReplyDelete