Tuesday 15 July 2014

Szép az élet, víg az élet :D

És tényleg szép :) Tegnaptól szabadságon vagyok egészen jovohét keddig ;) Tegnap megérkezett az ocsém, ez egy picit kalandosra sikeredett ugyanis anyu otthon korbekérdezett kell-e valami az ocsém utazásához szuloi engedély ilyesmi, mert még csak szerdán lesz 15 éves és egyedul jott. Mindenhol azt mondták nem kell. Hát kiderult hogy itt viszont kell. Meg is állították az útlevél ellenorzésen, szerencsére pont beszéltem vele telefonon, és a fickó kezébe nyomta a telefonját, úgyhogy miután elmagyaráztam neki ki vagyok elengedték. Hazafele viszont kellene neki egy ilyen szuloi beleegyezés. Ma voltunk neki vásárolni , holnap is megyunk, szerdán meg a szulinapján elviszem Londonba. Kaland lesz az is, busszal megyunk mert J.dolgozik, elore fosok hogy eltévedunk :D Tájékozódásban reménytelen vagyok :P Nah de azért van a google map app a telón nemde? ;) Vettem jegyet a London Eye-ra is, azon még én sem ultem soha vagy álltam vagy mit kell azon csinálni :D Jaaaaaaaaajjjj és ma hurka volt az ebéd (meg vacsora) anyu kuldte, hú úgy ettem mint aki kb 2 hete éhezett :D Anyu kuldott 35 db túró-rudit is, meg egyéb finomságokat alig lehet bezárni a hutoajtót- ránk egyébként jellemzo a foként ures huto, max tele van zoldséggel a nyuszinak :P szóval minden szép és jó mostanság, egy hiba van hogy a megrendelt ágyhoz a matrac még most sem ért ide, szóval ócsike egyenlore a kanapéból kivett szivacsokon alszik, dehát így meg ugye még emlékezetesebb lesz a nyaralás neki :D

Ciklus téren 31cn van, illetve éjfél elmúlt úgyhogy már 32, de ezen semmi csodálkoznivaló nincs, lombik mindig bekavart nekem. Mondjuk azon csodálkozok hogy tojcsim sem volt , stimus hónap után omleni szokott, de eddig semmi, a cici viszont fájt tegnap éjjel kegyetlenul úgyhogy 1-2 napon belul számítok a mensire, de most már ez sem baj, minden úgy jó ahogy van és ahogy lesz :)

4 comments:

  1. Elleszel a google mapsszel :) De jo lesz a London Eye! Mi nem voltunk, annyira draganak talaltam, hogy lebeszeltem rola Zolit; majd a kovetkezo alkalommal. Uuu, a hurka tuti lehetett. Nekem a turok figyelnek a fagyasztoban, a rudik mar elfogytak :D Ha fajnak a melledid, akkor mar nincs messze. Nekem tavaly a lombik utan 49 napos volt a kovetkezo ciklusom.

    ReplyDelete
  2. A London Eye nagyon klassz lesz, én kb 10 éve voltam, nagyon élveztem :) Nem messzi tőle a London Aquarium-ba is elmentem, a rája-simogató hatására vettem egy plüss ráját a kocsim kalaptartójára, azóta is ott figyel :) Eltévedni tuti nem fogsz, nekem elsőre is tök átlátható volt a tömegközlekedés és a belváros is, pedig akkor még nem volt Google Maps. Hurka, yammie :P

    ReplyDelete
  3. Hát voltam már néhányszor Londonban J-vel, szóval akkor nem kellett figyelnem semmit :P Mondjuk amiket meg akarok mutatni az ocsémnek az nagyjából kor alakban van szóval szépen sorjában mindenhova eljutunk, de én tényleg tok reménytelen vagyok az ilyesmiben úgyhogy tok jó hogy ha minden kotél szakad ott a telefonos térkép :D Igen Csigusz elég drága a London Eye dehát mégiscsak szulinapja lesz a gyermeknek, egyébként nekem sem akarózott ezelott soha kifizetni :D

    ReplyDelete
  4. Legkozelebb nekunk is valami esemeny kore kell szervezni a latogatast es akkor leperkaljuk :D

    ReplyDelete