Sunday 1 February 2015

35 és csakis Est kedvéért javítva :p

Éves vagyok ma.... Pfffff. Amikor 25 voltam azt hittem qrva sok idöm van mindenre. (Excuse my language) Férj gyerek stb. Aztán eljött a 30 most meg a 35. Férj van (bless him he is lovely) gyerek nincs. Van viszont cica,nyuszi,kígyók,halak. Nah ennyit a szülinapról asszem ennyi elég is 😃 Ma egy hete volta céges buli. Férj meg én jól kirittyentettük magunkat. És a 9 év alatt elöször lettem igazán "kitüntetve". Ugye van az a rész ahol díjakat osztogAtnak. Nah hát én semmire nem számítottam erre megkaptam a legnagyobb díjat egy ipad mini-t. Azért mert mióta ott dolgozok azóta a reggeliztetés a vendégek szerint jobb lett. Állítólag sokkal. Ùgyhogy megkaptam a "the most improved section award"-ot. Nah ennek örültem -persze tipikus hogy tegnap megvolt az elsö reklamáciòm is. Dehát minden nem lehet kerek ugye és ez a faszi amúgyis reklamált mindenért úgyhogy aszonta a férjem szarunk rá. Most megint dolgoztam 8 napot zsinórban meg a jó ég tudja hányszor volt ugyanez decembertöl úgyhogy ma heverészés van (nyuszi takarítás ; mosás;  mosogatás után). Mától 2 hét szabi (f.cking hope so) hacsak nem kell megszakítanom és bemenni dolgozni.... Már majd összeszedem a gondolataimat -nem könnyü amilyen szétszórt vagyok- és leírom amiket mostanság szedtem össze az örökbefogadásról. És csak egy apró megjegyzés ciklusaim lerövidültek 26 napos most már egy ideje. Fogynak a petéim??????

12 comments:

  1. Legalább egy fejetlen fotót ide is tehetnél a James Bond and his Bond-girl bulis duóról - ha én úgy néznék ki, telenyomnám a blogomat vele… :)

    És itt is, mindenhol is, annyira boldogat, amennyirét magamnak is kívánok! <3

    ReplyDelete
  2. Jovanna tettem fejetlent :p

    ReplyDelete
  3. Boldog szülinapot kívánok, és évről évre még boldogabbat! :-)
    ETAMA

    ReplyDelete
  4. Boldogságosaaaaaaaaaaaaaaat kvánok!!!:)

    ReplyDelete
  5. Isten éltessen! Nagyon csini vagy! Én most azt mondom bárcsak 35 lennék, de amúgy igazad van, mindenkinél telik az idő. Viszont haladtok az örökbefogadással, úgyhogy leszel még fiatal Anyuka.
    Kiváncsi vagyok a folyamatra, meg az infókra.
    Jó pihenést a szabira!!

    ReplyDelete
  6. Nagyon boldog szülinapot itt is ! :) Nagyon csinosak vagytok , pussz !

    ReplyDelete
  7. That's my girl - if you've got it, flaunt it! :)

    ReplyDelete
  8. Nagyon boldog szülinapot!!! :)

    ReplyDelete
  9. Boldog szülinapot, és gratulálok a díjhoz! :-)

    ReplyDelete
  10. Utólag is nagyon boldog szülinapot Marcsy :)

    ReplyDelete
  11. Dee szuppper! Egyszer megreggeliznek Nalatok :) Gratula!

    ReplyDelete