Monday 9 February 2015

Nightmares

Egy meddö nönek az egy rémálom ha nem tud aludni. Gondolom ezzel mindenki egyetért. Ilyenkor alattomosan a tudatba kúsznak a meg nem válaszolt kérdések és a miértek. Ez volt most nekem 1-2 este és aztán úgy felhergeltem magam hogy miért kell nekem ilyenen gondolkozni hogy méginkább nem tudtam aludni... A gondolatokat nem taglalom mert aztán majd megint ezen rágódok. Egy múltheti ilyen eredménye hogy ha még akkor is így gondolom akkor ha hazamegyek magánlabor ; terheléses inzulin; és egy terjedelmesebb pajzsmirigy vv. De lombik nem lesz többet, hacsak ki nem derül valami übergáz dolog és verem az ajtót itt a meddöségibe hogy itt van b.szd meg ezzel kezdjetek akkor valamit :D
Egyébként meg jön a tavasz én már érzem. Nálunk vagy 2-3 napja szép idö van, a szomszéd fenyöfáján csiripelnek a madarak, úgyhogy már nagyon várom a jó idöt. Ma megpucoltam az összes ablakot. Az emeletit kivülröl nem mert nem érem el :D
A szabim lassan a végéhez közeledik.
Örökbefogadásról annyit most csak röviden hogy kb 6 hónap a formaságok lefutási ideje. Mindkettönknek kell 3 referencia és csak 1 lehet családtagtól. 2 tanfolyam lesz és sok-sok elöadásra el kell menni. Ide is fognak jönni hozzánk többször. Családfát kell mindjettönknek késziteni, szóval lesz mit csinálni abban a 6 hónapban. Nincs várólista mihelyst megtalálják a mi gyerekünket ami lehet csak 1 hét de lehet hónapokba is telik szóval ha megvan akkor anya meg apa leszünk.
Már nagyon várjuk a mi gyerekünket :)

8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Kár hogy nem lehet itt likekolni.... Szeri nagyon!!!

    ReplyDelete
  3. Kár hogy nem lehet itt likekolni.... Szeri nagyon!!!

    ReplyDelete
  4. Kár hogy nem lehet itt likekolni.... Szerintem nagyon!!!

    ReplyDelete
  5. Terheléses inzulint és egy terjedelmesebb pajzsmirigy vv-t azért tervezel Marcsy, mert frisset szeretnél vagy nem nézték neked korábban elegendő mélységben?

    Az örökbebaba én úgy érzem, nemsokára jön hozzátok! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen azert gondoltam megnezetni mert nem neztek eleg melysegesen. Ra volt irva a mappamra hogy ir/pco kizart es barmikor kerdeztem a prof-ot a terheleses inzulinrol teljesen lebeszelt rola hogy hat az kizart dolog hogy nekem olyanom lenne,magyarazott hogy uh meg ciklusok meg ilyenek alapjan de azert csak itt motoszkal az agyamban. Pajzsmirigyet nem tudom mennyire tuzetesen neztek amit en lefenykepztem anno a leletek elso oldalat azon csak tsh-t lattam. Ugyhogy vegulis a sajat lelkem megnyugtatasara,habar tisztaban vagyok vele hogy az ilyen problemak ekkora nagy akadalyokat mint ami nalunk volt nem okoznak de azert jo lesz tudni. Egyebkent lehet csak az volt a baj a lombikoknal amit az elso utan mondott a dokim hogy pont szar ciklusba nyultunk bele. De fene tudja.

      Delete