Tuesday 10 February 2015

Neki könnyebb mert.....

Nem tudtam hirtelen jobb címet kitalálni. Azon gondolkoztam tegnap hogy úgy kb 2-3 évvel ezelött én is azok közé tartoztam aki úgy gondolta hogy a lombikosok között azoknak mégis könnyebb lehet akinek már van 1 vagy akár több gyermeke. Most már nem így gondolom. Ugye párszor már elmélkedtem azon hogy milyen borzalmas lehet eljutni egy pozitesztig és elveszteni a babát. Akkor kértem is az én istenem hogy ettöl kíméljen meg. Nah most akkor átvetítve a gyerekesekre. Személy szerint én anno sokat gondolkoztam miért is akarok én gyereket hisz az egy ismeretlen dolog/érzés számomra. És most meg ebböl kifolyólag arra jutottam hogy akinek már van gyerek és nem sikerül a következö azoknak valójában rosszabb lehet mint nekem. Ök már tudják milyen, tudják mit nem kapnak meg. Ez borzasztó lehet. Én állok az édességes bolt kirakata elött. Szemezek mondjuk a tejcsokis mazsolával (fiiiiiinooooom) és mondjuk egy fehércsokival. Nem kapok belöle és elöbb utóbb beletörödöm hogy nekem azt nem lehet. Ugyanígy áll egy gyerekes a kirakat elött. Megkapja mondjuk a csokis mazsolát de a fehércsokit nem..... Marha nehéz lehet elfogadni hogy ha az egyiket lehet akkor a másikat miért nem? Nem tudom mennyire lehet ezt érteni, én értem mit akarok ebböl kihozni. Ùgyhogy ha abból kell választani hogy elhúzzák elöttem a mézesmadzagot illetve félig kapom meg amit szeretnék vagy pedig sóvárgok azután amit még nem tapasztaltam akkor inkább köszönöm de a mostani állapotot választom....
Apró megjegyzés: anyu 6x volt terhes. 4 gyermeket szült. És még most is elmondja hogy annak ellenére hogy imád bennünket , mindig hiányozni fog neki AZ a 2 gyermek aki soha nem születhetett meg.
Baromi nehéz lehet ezzel együtt élni én azt mondom.....

7 comments:

  1. Én értem. Nagyon is.
    ETAMA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm a másodlagos meddők nevében. Már belefáradtam válaszolni a "de biztos vigasztal, hogy van már egy gyereked"-jellegű tanácsokba. Nem vigasztal.

      Delete
  2. Tőlem egy lombikra járó "barátnőm" egy erről szóló beszélgetésnél kiakadva kérdezte meg, hogy "Akkor most ki a medőbb?" Merthogy nekem van egy lányom, ők meg már mióta csak szeretnének! Szóval, ne dumáljak, ő a medőbb, én meg legyek boldog! :-)
    És persze boldog is vagyok, csak valahol meg szomorú is, hogy nem jön a második.... Nagy köszönöm, ezért a gondolatért! :-)

    ReplyDelete
  3. Látod Marcsi ezért vagy te különleges ember, mert így gondolkozol. <3

    ReplyDelete
  4. Látod Marcsi ezért vagy te különleges ember, mert így gondolkozol. <3

    ReplyDelete