Wednesday 18 February 2015

Amikor mar nevetni is lehet sajat magunkon

Szoval van J-nek az egyik nagyija a csucsszuper 76 eves es meg mindig heti 5 napot dolgozo, tavaly egy magas epulet tetejerol ereszkedett le kotelen.... Nem csalas nem amitas. - O azert elegge jol tisztaban van a mai vilaggal,lombik ilyesmit nem kell magyarazni neki. Aztan van a masik mama aki mar nem is tudom nyolcvanvalahany eves kozel a kilencvenhez. O mar elegge elnyutt szegenyem, nagyot hall, szeme sem jo, bottal jar de mindig nevet. Szoval ma vele talalkoztunk meg J nagynenje nagybatyjaval igy kozosen ebedeltunk. En kesobb mentem mert dolgoztam. Mielott J eljott ertem hogy elvigyen beszelgettek a mamaval. Kerdezi mama:baba nem lesz? J mondja hat nem ugy nez ki. Volt 1 IVF es 2 ICSI. Kerdezi mama: az meg mi a csuda? J meg nagyneni nagybacsi egyuttesen magyarazzak, maminak nagy nehezen leesik a dolog es elgondolkozik par percre csendben. Majd felkialt: dehat fiam neked olyanra nincs szukseged hisz a Gardner csaladbol szarmazol, menni kell annak lombik nelkul is :D hat en oszinten sirva nevettem mikor elmeselte a ferjem a sztorit. :D.
(Ebed utan meg kijottunk a pub-bol es mama siman kirotyogtatta a bentragadt levegot nah akkor meg majd megpukkadtam )

6 comments:

  1. "...sírva nevettem..." Nem csodálom! :)

    ReplyDelete
  2. Pf, hát igazán informálhattátok volna a nagyit időben, és akkor beszólhattatok volna a petricsészébe, hogy irány fiúk, nem tökölünk, Gardnerek vagytok, nektek itt teljesíteni kell, chop-chop! :)

    ReplyDelete
  3. Na, hát én imádom nagyikat:) A Gardner nagyikat is:)

    ReplyDelete