Tuesday 17 December 2013

Izgatott vagyok...

Mindjárt, mindjárt megszuletik Est kisbabája :) Jajj de jó dolog is ez :) Olyan az egész mintha picit én is terhes lennék Vele :D
Másért is izgatott vagyok :D
Tegnapi rosszkedvnek mára se híre se hamva nem maradt ;) Folytatódik a karácsonyi készulodés - attól fuggetlenul hogy szinte végigdolgozom ;)
Ma megvettuk Monty ajándékát is, kaparófás házikó szeru építmény, a régi is nagy volt neki de ez kb 2x akkora :D
Anyukám végre ma kiengedték a reumakórházból, április óta táppénzen volt a lába miatt, de végre most eloszor TUD JÁRNI rendesen, nem sántikálva, nem bottal, hanem szépen ahogy kell :) Ennél szebb karácsonyi ajándék nem is kell :)
24-én nem dolgozok, akkor lesz nálunk egy kis party, párom munkatársai jonnek, mindenki a konyháról, csinálok majd kis hidegtálakat, meg falatkás melegkaját :) Lesz nekik tombola is, tegnap voltam megvenni a nyereményeket, tobbek kozott rózsaszín zuhanysapka ; óriás nyalóka meg egyéb baromságok :D
Ez a kis party lesz a párom ajándéka az osszes alkalmazottjának a konyhán az egész éves kemény melóért :)
Tegnap megrendeltem a rucimat a januári céges bulira : 1920`s gangster style lesz :P
Ilyen a ruci:
Ez pedig Monty ajandeka


2 comments:

  1. Nagyon jó a ruci..és jó hogy ilyen jó kedved van.. :D :D
    A mi macskuszunknak én is valami hasonlót vettem...viszem neki haza.. :D

    ReplyDelete
  2. Örülök, hogy jó a kedved :)
    A ruha gyönyörű és nagyon illik hozzád!
    Monty ajándéka menőőőőőőő :)

    Ja és... frissítsd már a fb-ot légyszi' vagy nézz fel skype-ra ;)

    ReplyDelete