Friday 27 December 2013

Zavar...

Osszezavarodtam. Osszezavartam saját magam a vegyes érzelmeimmel. Jó, tuti a karácsony is kozrejátszik, ilyenkor érzékenyebb vagyok, nehéz a családdal telefonon karácsonyozni....
Szóval az tortént hogy ma a párom nagynénjéhez voltunk hivatalosak ebédre. És volt 6 gyerek. 2 tinikorú lányka, ok a sógoromék nevelt gyerekei, nemrég kerultek hozzájuk, a saját 2 gyermekuk mellett intézetbol is vállalnak gyerekeket. De ez mindegy is. Szóval ott volt még a 2 saját gyerekuk is, 2 kislány, a kisebbik alig múlt 1 éves, a nagyobbik 4 és 1/2 éves. Aztán ott volt a párom unokatestvére is a 2 kislányával (tényleg ez fel sem tunt hogy mindenkinek lánya van, nekunk így biztosan fiú lesz hogy helyreálljon az egyensúly ;) ), ok is kb 3 és 6 évesek. Szóval én azt hittem ezen már túl vagyok, de basszus rohadt szívszorító volt ennyi gyereket látni..... Egyfolytában azon kattogott az agyam hogy milyen boldog az anyukák arca, és hogy talán én ezt soha nem élhetem át???? !!! És kozben meg be-be villant a másik véglet.... Amikor a 4 kicsi egyszerre sírt/ordítozott vagy éppen visítva kovetelt csokit az ebéd helyett, nah ettol kikészultem, egyszeruen nem bírtuk és kiszoktunk az udvarra a párommal 5 percre, meredten bámultuk egymást és szinte egyszerre kérdeztuk hogy tuti hogy menni akarunk mi a harmadik lombikra? Szégyen nem szégyen , ez van. Most azt nem tudom eldonteni hogy ez esetleg a fájdalom miatt jott így ki rajtunk, mert azért mégiscsak más lenne ha a "miénk" visítozna ugyebár......

Karácsony munkával telt nekem, szegény férjem meg egyedul volt itthon...... 25-én és 26-án is, úgyhogy ehhez nem is fuzok tobbet, nem voltunk éppen rózsás kedvunkben az elmúlt 2 napban :(


Ezeket kivéve jól vagyok, nincs baj, depis sem vagyok, csak ne kellene ezzel a rohadt kudarccal állandóan szembesulnunk..........

Ez van ;)

13 comments:

  1. Szerintem egészen de egészen más. :) De a sajáttól is kiborul néha mindenki,max
    nem mondja. Említetted, hogy dolgozol majd, de hogy ennyit :( Nem lehetett egyszerű egyikőtöknek sem. :( :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. sajna minden karacsonykor dolgozok :/ de tuleltuk ;) olellek

      Delete
  2. Szerintem biztos hogy a fájdalom miatt éreztek így egy másik gyerek visítozásával kapcsolatban. Igen, a saját gyerektől is kiborul az ember, de azt neveli, rászól, stb., itt nem tudtál mást csinálni, mint elszökni a ricsaj elől.
    Tudom, nagyon-nagyon más tészta... de... mi a 4. babán gondolkodunk, a legkisebbünk most volt 1 éves... és karácsonykor összejött anyósoméknál az összes unoka (11), legtöbbje max 4 éves. Őszinte leszek, oké, hogy van 3 gyerekem és 4,5 éve babaordításban élek, de azt a ricsajt nem bírtam elviselni, és komolyan elgondolkodtunk, bevállalunk-e X év múlva még egy gyermeket.
    Szerintem tök természetes, hogy az ember ilyenkor így viselkedik. Szóval no para!

    Zugolvasód vagyok, azt hiszem, most írok először neked, bocsánat ha egyből ilyet írtam.

    Kívánok neked/nektek minden jót, és hatalmas ölelést küldök!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Anita :) Udv nalam. Koszonom hogy irtal , minden-minden velemeny/hozzaszolas segit am :) Viszontolelés :)

      Delete
  3. Néha én is türelmemet vesztem a hugim gyerekeitől, tegnap is külön mentünk a párommal sétálni, hogy legyen egy kis csönd :) pedig közeli rokonaim, imádom is őket, mégis nehéz, mert nem fegyelmezhetem őket akárhogy. De végleg nem ment el a kedvünk egy sajáttól :)

    Huhh ez a karácsonyi munka zúzós lehetett, pihenj egy nagyot, ugye Szilveszterkor nem dolgozol?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hat neked mar ne is menjen el a kedved ;) mar keso :D De orulok hogy nemcsak en akadok ilyesmin i :) Szilveszter este dolgozok 10-ig, januar 1 szabadnap ;)

      Delete
  4. Együttérzek veled ,én csak a sógornőm gyerekeit tudom igazán szeretni , a többi láttán nem igazán jövők lázba és ha a környezetünkből valaki még terhes mer lenni leütöm .... van ez így , tiszta gáz vagyok . Ölelés :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jajjjj teh azert nehogy leuss valakit :D tok jo hogy nemcsak en vagyok igy ezzel :)

      Delete
  5. Más lesz ha a saját... mert az olyan lesz, amilyenné együtt varázsoljátok - vagy hát amivé varázsolni engedi magát általatok, de... érted. Nem tudom, hogy a fájdalom "beszélt" belőletek vagy sem, én előtte és már terhesen is néha hülyét kaptam más gyerekétől, és nem irigységből, hanem egyszerűen idegesítőek voltak. A Kissmajom nem az, ha üvölt, akkor sem. :)

    ReplyDelete
  6. Ne aggódj, a gyerekek idegesítőek tudnak lenni... (a felnőttek is, de az más történet) majd néha lehet, hogy a saját gyermek is :) de az azért mááás lesz! Kell ez az út és jön a Gardner baby, aki majd mindent átformál. Megváltoztat. Csodás lesz és lesz! Nem is olyan sokára már.

    ReplyDelete