Monday 2 December 2013

Ho-Ho-Ho It`s Christmas tiiiiiiiiiiiime ....

.... Ami nalunk rohadt sok melóval jár, és igen, pl karácsonykor is dolgozunk és rengeteg éhes embert kell megetetni. Tegnap megvettuk a karácsonyfát, eloszor vettunk mufenyot. Fel is díszítettuk, itt ez a szokás, általában december 1-én van fa díszítés.Mondjuk a fa magasságával nem számoltunk, magasabb mint a nappalink úgyhogy kb 5 centit le kellett vágni a tetejébol és igy sem tudtuk a csúcsot rátenni :D Az ablakra is ragasztgattam ilyen zselé levonókat, kiéltem az óvodás hajlamomat.  Ma megvettem J-nek az ajándékot, szépen becsomagolva ott figyel a fa alatt ;) Nah jó csak az egyik ajándék, mást is veszek majd egy másik szabadnapon :)
Tablet-et kap, mert a laptopot utálja és mindig a telójáról netezik, szóval remélem orulni fog neki....
Ehhez fog kapni még tokot, meg veszek neki valami kígyós konyvet, amivel éppen nincsenek elárasztva a boltok :O
K-nél olvastam az elobb a szex gondokat, hm igen ez nálunk is szembetuno és igen fontos jelenség. Konkrétan tegnap voltunk egyutt úgy hogy nah arra azt mondtam nem is emlékszem mikor volt utoljára ilyen jó ( pirulok). Szóval úgy néz ki Mr&Mrs G visszatér az élok sorába :D
Most az van hogy készítem a lelkem a rengeteg hosszú órára amit a konyhán fogok tolteni munkában, erosíteni a lelkem hogy ne hatalmasodjon el rajtam a honvágy, és próbálom szeretgetni minél tobbet a férjem, hadd erosodjon az o kis lelke is :)
Aztán majd jovore valamikor kitaláljuk mikor menjunk tovább ezen a rogos illetve néha sziklás úton....



És zárásnak egy kép a baby kígyónkról, eskuszom aranyos :D Pedig nem vagyok egy nagy kígyó rajongó de ez cuki, a méretet úgy kell elképzelni hogy a házikó aminek a tetjén éppen van az egy fél kókuszhéj...

1 comment:

  1. wow, mekkora fátok van Marcsy! tényleg cuki a kiskígyó! :)

    ReplyDelete