Tuesday 10 December 2013

Vesekavics; már nem és egyebek....

Szoval van egy vesekavicsom/kovem. Tavaly ilyenkor derult ki, mégpedig úgy hogy kora reggel kb 6kor szúrkálódásra ébredtem petefészek tájékon, azt hittem ovum van ( pont kozépidoben voltam), aztán dél korulre úgy felerosodott a fájdalom hogy szó szerint fetrengtem, a férjem bevitt a kórházba, vv , rontgen, és CT-n derult ki hogy veseko van a hólyagomban ami korábban valószínuleg el is zárta a hólyagot vagy mit mert nem tudtam aznap pisilni és iszonyat szenvedtem. Aztán elcsendesedett a dolog, gondolom leulepedett valahova. Igenám, de múlthéten újra útjára indult  a kis szemét, volt is 1-2 álmatlan éjszakám és szar napom is, de most már mondjuk tudom hogy mi az, szóval mikor elkezdem enyhén érezni, fájdalomcsillapító be és minden megy tovább.

Már nem szedem ossze az utcáról a babazoknikat/kesztyuket..... Kb 2 évvel ezelottig mindig osszeszedtem, azt hittem szerencsét hoznak ( ez így volt akkor is amikor szingli voltam, akkor is osszeszedtem oket :D ) Szóval már nem. Elveszett a hitem, vagy feladtam? Nem tudom. De van egy egész kis szatyorkára való és nem hozott szerencsét. Ez van (mindenesetre nem dobtam ki az eddigi gyujteményt, szóval talán nem vagyok reménytelen ).

Munka. Fonok ktalálta ( NE áldja meg az Isten érte) hogy frissen fogjuk sutni a kenyeret. Szép gondolat. Csak kár hogy az én karom szakad le mire bedagasztom a napi adagot kb 8 kg lisztbol..... Ráadásul instant élesztot használunk amit elvileg nem is kéne dagasztani...hm.... de szerinte kell, mert 40 éve mikor kezdte a pályát akkor dagasztottak/kelesztettek. Jaaaaaaaaaa de akkor nem volt instant éleszto teeeeeeeeeeeee :D
Nah de mégis hogy mondjam ezt neki, mikor tényleg nagy tudása van (az instant élesztot kivéve :P ) , meg 42 karácsonyt húzott már le a konyhán.

Nyugi van egyébként. Nagyon ritkán érzem úgy hogy jajjj most rogton menjunk lombikra. Kb 2-3 hetente van ez. Koztes idoszakban nyugi van, és úgy gondolom nem kell ezt nekem surgetni. Valahogy úgy gondolom nem kell itt lemondani a spontánról sem ;)
Álom, álom , édes álom ......


4 comments:

  1. Azért nehogy úgy járj mint a Popi. Ő is hogy szendved tőle... :( Az instant élesztőre meg rá van írva hogy nem kell keleszteni... noooormális? :) :)

    ReplyDelete
  2. Hát biztos nem olvasta el :P De majd én elolvasom és az orra alá dugom :D Az a terv hogy januárban mennem kell rákszurésre és azt itt a háziorvosnál csinálják, és akkor kérek idopontot a veseko miatt is, mert azt mondták tudnak bekotni infúziót ami kihajtja... csak attól meg nagyon fosok, mert hogy fog már az fájni mikor kijon :D

    ReplyDelete
  3. Uhh, ez a vesekavics. Meg tudták mondani, mekkora? Ez a babazokni/-kesztyű gyűjtemény de cuki, én sosem bukkanok ilyenekbe :)

    ReplyDelete
  4. Nem mondtak mekkora, megmutatta a monitoron de nem emlekszem, nem hiszem hogy tul nagy mert rontgennel nem lattak, de leg kis mocsok lehet, mert nagyon tud fajni. Gondolom azota is a holyagomban pihenget, szoval egyszer biztos kijon majd. Hat lehet csak az angol gyerekek vesztenek el ilyesmit, en nagyon sokat talaltam mar, de ugye egy ideje nem szedem fel oket ;)

    ReplyDelete