Friday 22 November 2013

Bukás és babázás ;)

Eloszor is szinte teljesen megbukott a diéta elmélet. Már az elso nap ahogy visszamentem dolgozni. Nah de azzal vigasztalom magam hogy vegulis nem IR miatt akarom én ezt betartani hanem jo fogyás otletnek is tunik. Az a része hogy no cukor; no fehér liszt az megy de azt sajnos nem tudom tartani hogy pl 5x egyek egy nap. De annyi hogy szerintem igy nem viszek be annyi szénhidrátot sem mint a 160 gr. Jóval kevesebbet.
De kibírom hogy este nincs chips meg csoki :P Nah jó kb 4-5 kocka csokit megettem 1 hét alatt de ez meg sem kozelíti az eddigieket, ettol lényegesen tobbet megettem akár 1 este alatt is..... Másik a vibrózás is bukott.... eddig. Hétfon ugye megjott a menszeszem, nah olyan szarul voltam kedden is mint kb 13 évesen az elso menszesznél. És azóta meg egyszeruen nem bírtam korán felkelni. Ma mondjuk szabadnapos voltam de be kellett menni teéningre a munkahelyemre, utána férj jott értem elvitt ebédelni (bunoztem, mert ettem desszertet de o beszélt rá nah :D ); aztán vásároltunk, délután szieszta volt alvás is persze, este meg mosogatás, furdoszobatakarítás ilyesmi.
Vasárnap megint szabadnap és ezúton unnepélyesen megígérem magamnak hogy elmegyek a vibróra.
Jajjjjj ma babáztam :) Az egyik kolleganom szulési szabin van, de bejott o is a tréningre mert a hétvégén dolgozik ( a 9 hónap szulési alatt lehet dolgozni 8x8 órát és kap érte plusz pénzt) és behozta magával a babáját aki 6 hónapos és gyonyoru és babaillata van és jajjj szorította a kezem és nálam volt majd 1 órát :) Imádtam :)
A heti torténések picit megviseltek azért engem is, fel nem foghatom miért van ez hogy lányok kuzdenek, olyan nagyon és oly sokáig és mikor sikerul mégis oly rovid boldogság jut nekik.
Fel nem foghatom ezt a dolgot, és néha rámtor a félelem- persze nem hagyom hogy elhatalmasodjon rajtam de nah.....
Lányok, ha olvastok, én annyira szorítottam nektek és úgy orultem mikor sikerult... És csodállak benneteket hogy ezt így tudjátok kezelni ezt a helyzetet. És innen is uzenem és szívbol kívánom hogy a sors minél hamarabb kárpótoljon benneteket egy másik /újabb boldogsággal ami már orokké fog tartani. Olelés nektek....

2 comments: