Thursday 14 November 2013

Más

Minden más mint az elso lombik után. Hát persze tudom ez már a második lombik volt és az ugye nem az elso.
Nah jólvan nem értetlenkedek :) Szóval tomom magam a vitaminokkal. Hétfo reggel felfedeztem hogy hát izé kissé túllibbent a mérleg nyelve, bármilyen hihetetlen nem szoktam mérni magam. Nincs is itthon mérleg. A "súlygyarapodást" is onnan tudom hogy emlékszem az elso lombiknál mért súlyomra- a klinikán mérték. Vasárnaptól szabin vagyok és elmentunk a barátnomet meglátogatni Plymouthba, nah ott álltam rá a mérlegre. Nem kellett volna de jól tettem azóta kényszerítem magam arra hogy normálisan egyek normális ételt és nem szarokat .
Be van vezetve a barna kenyér, megint salátázok, zéró kóla rendes helyett és édesíto a kávéba cukor helyett.
Most már csak a tejeskávéról kéne átállni rendes kávéra kevés tejjel... hm ezt nem tudom hogy fog menni.
Szóval szabin vagyok és jól telik. Itt volt ma reggelig a barátnom, hát olyan vegyes volt a dolog. Elszoktam már tole hogy nem olyan hirtelen ember mint én, nagyon komótosan csinál mindent , minden sokkal tovább tart mint nekem, a reakciója is lassabb mindenre mint nekem = nem egy heves vérmérséklet. De mindent osszevetve jó volt hogy itt volt, de felfedeztem mennyire szomorú lehet amikor semmi másról nem tud valaki mesélni mint hogy mi tortént a munkahelyen....... ahol hozzáteszem én is dolgoztam pár éve szóval nem tudott éppen újat mondani :D komolyan néha már szégyelltem, de boszen ásítoztam....
Jah és nem a leg-leg barátnorol van szó inkább havercsaj ;)
Egyébként nyugodtság van, sokkal nagyobb nyugodtság mint az elso lombik után, valahol csendben, mélyen készítjuk magunkat/ egymást a kovetkezore, és ido mint a tenger :) Sokat beszélgetunk a férjemmel, vagy épp csak bambulunk egymás mellett, ismét megsurusodott az olelés, apró puszi ilyesmi :) szex nem sok van de ez most nem is fontos :)
Minden úgy van jól ahogy van.... És továbbra is elhiszem azt amit még nem látok, és meglátom azt amiben hiszek.....

1 comment: