Sunday 24 November 2013

Vasárnap...

Szabadnapos vagyok illetve nemsokára csak voltam olyan hamar eltelik a nap. Persze hogy hamar amikor késon ébredtunk, mit késon, nagyon késon. :D
Tegnap este letárgyaltuk a Férjemmel hogy ma lesz a napja hogy elkocsizunk Bristol-ba az Ikeába végre veszunk egy 3 ajtós gardrób szekrényt mert a régi 1. túl kicsi, 2. megsérult a koltozésnél. Megbeszéltuk hogy legkésobb 11-kor indulunk, így majd legkésobb 2-re itthon leszunk. Jah. Éjjel rosszul aludtunk, konkrétan 3-kor még néztuk a plafont. De oda se neki, gyakran van ilyen. Aztán a kovetkezo amit tudok hogy ébredezek, kint szurke minden , nah mondom lehet még kicsit aludni, rápillantottam a telefonra és: Basszus J. keljunk mert 11.40 van!!!!  :D
De azért elmentunk az Ikeába, van szekrény, holnap hozzák ;) Az uramnak múlt héten megígértem hogy vehet még egy kígyót ( Nem Est, nem lesznek kisbaba kígyók ;) ), úgyhogy tegnap o már ossze is rakta a régi dobozkát, mert kikotottem hogy a mostani kígyó KICSI legyen :) Találtunk is egy tok cuki Snow-cornsnake-t, holnap vagy kedden hozzuk haza, mert ma volt etetési ideje, ilyenkor nem szabad 1 napig piszkálni oket.
Az egyik hálószobát amit nem használunk már át is pakoltuk hogy legyen helye a szekrénynek, a régi mehet a kukába.
Jajj és tegnap este lefoglaltunk egy szobát egy gyonyoru hotelben a házassági évfordulónkra (márciusban lesz). Tengerparti hotel meg ilyesmi, ugyan csak 1 éjszaka de én már nagyon várom :)
Eredetileg Párizsba akart vinni J. de akkor nem tudok csak max 2 napot kivenni, sebaj majd legkozelebb ;)
Párizsba Andre Rieu koncertre akartunk menni, errol még nem beszéltem de én szeretem a klasszikus zenét is, és meglepetésemre a férjem is :)
Nagyjából ennyi van mostanság, nem sok semmi torténik. Talán annyi hogy lassan de biztosan erosodik a hitem, és lassan de biztosan tudom hogy sikerulni fog a gyerekgyártás, bármilyen módon is, a végeredmény a fontos nemde? ;)


No comments:

Post a Comment