Monday 4 November 2013

Embryo`s make the decision

Ez volt a lényege a múlt heti konzinak. Arról már írtam hogy itt elég mélyen belenyúlnak a lelki oldalába is az egész lombik témának.
Visszaszaladva idoben az elso lombiknál ez tortént: 14 petesejt a leszívásnál- ebbol 4 érett- 0 embrió. Ekkor azt mondta a doki, hogy úgy kell elképzelni hogy a 2 petefészek 2 okolbeszorított tenyér, ami egy hónapban egyszer kinyílik és lokodnek ki petesejtek. Van amikor "jók" van hogy "rosszak" és ezt el kell fogadni hogy nem tudjuk irányítani.
Mostani lombik. 12 petesejt leszívásnál- 8 érett- 5 embríó ICSIvel. 2 embrió pocakban. Terhesség nincs. Es erre mondta a doki hogy itt és ekkor már nem én vagy a dokik dontenek. Kizárólag az embriók. Tok mindegy hogy beulti után fekszek, nem fekszek, dolgozok vagy éppen nem, edzek vagy nem. Azt kell tenni amitol én jól érzem magam, mert azt hogy beágyazódjanak vagy éppen nem azt én nem tudom irányítani. Ok sem. Szóval úgy dontottem tisztelem az embriókat és elfogadom a dontésuket. ( Természetesen a fekvés-nem fekvés rám vonatkozik, elvileg semmi bajom de van akinél orvosilag indokolt a fekvés, szóval ha mondják akkor tessék szépen betartani).
Ezzel magyarázta azt is, hogy vannak nok akiknek sok problémájuk van, mégis sikerul teherbe esni- lombikkal vagy spontán.
És vannak azok a nok akikkel semmi gond és mégsem sikerul vagy éppen nagyon sokára sikerul teherbe esni.
Amikor faggattam a kulonbozo meddoségi betegségekrol, akkor megfogta a kezem, szemembe nézett és azt mondta: Higyjem el hogy nem vagyok beteg, és higyjem el hogy nem rontottam el semmit. Ezek az embriók úgy dontottek hogy nem maradnak.
Jah a korai vérzésre is magyarázatot kaptam, szerinte elkezdtek a babák helyezkedni, csak beágyazódás helyett nyh-leválást idéztek elo-erre lesz megoldás a "barázdázás".
Kérdeztem mit tegyek a kovetkezo lombikig, ezt a választ kaptam: Bármit amitol jól érzem magam, mert az a lényeg most hogy a lelki békém helyreálljon :)
A férjemnek is azt mondta, hogy ami jó neki az jó a spermáknak is, szóval lehet regenerálódni.
Menjunk el kikapcsolódni, pihenjunk, stb.
Thanks Dr. Bond- We will..... :D

No comments:

Post a Comment