Monday 18 November 2013

Vége; mellmánia; új ciklus stb...

Vége a szabimnak, hejjjjj de jó is lenne housewife-nak lenni :P Holnap mennem kell dolgozni, de nagyon jó 9 napom volt :) Tavaly májustól most volt eloszor hogy nem utaztam haza, nem volt mutét, nem volt lombik , szóval tényleg pihentem is :) Na jó hazamenni jó lett volna de csutortokig itt volt a barátnom és most nem volt kedvem 3 napra utazni 2000 km-t.
Mellmánia. A férjemnek van ez a baja. Csirkemell. Állandóan azt enne. Komolyan. Mióta egyutt vagyunk bármikor kérdezem mit fozzek ez a válasz: mindegy csak legyen benne csirkemell :D Hát azon sem csodálkoznék ha szárnyakat novesztenék hirtelen és kotlanék mondjuk 3 tojáson meg kotyognék ( vagy mit csinál a csirke mikor ul a tojáson) . Azon csodálkozok hogy néha mikor csinálok gulyáslevest nem veri ki a balhét hogy abban mééééééééé` nincs pipicici.
Végre megjott a menszeszem, 37 napos ciklust zártam. Nem is olyan rossz, a múltkori lombik után 43 napos volt. Az tuti hogy most lesz ideje helyrerázódni, most nem fogok a kovetkezo ciklusnál telefonálni nekik bejelentkezni a lombikra ( akkor már hivatalosan lehetne de nem fogok).
Ma a diétát nem nagyon sikerult betartani illetve a kaja milyenségét igen, de késon reggeliztem, átaludtuk a délutánt úgyhogy minimum 1 kajálással kevesebb lesz.
Nah és itt jon egy bibi. Nem vagyok benne biztos mikor kezdjem a kajálást hogy melóban is osszejojjon a dolog. Tudom furán hangzik, konyhán dolgozunk de a konyhán nem ehetunk. Ez komoly higiéniai eloírás.
Másik dolog állandó délutánra járok, 2-10 vagy 3-11. 5.30-kor van szunetem vagy picit késobb de sosem hamarabb. Szóval arra gondoltam hogy kb így kéne: 9.00 reggeli; 12kor tízorai; 3 korul megpróbálok sunyiban enni egy almát (uzsonna) és 5.30 vagy utána ebéd; amikor meg hazaérek akkor vacsora. Másik lehetoség 1 óraval eltolva ugyanez hogy ne teljen el olyan sok ido az ebéd meg vacsora kozott. Az uzsonnát muszáj lesz felcserélni az ebéddel asszem. De ha valakinek van jobb otlete szivesen fogadom ;) Mondjuk a 9 órai reggelit nem tudom hogy lesz mert én éjjel 2 korul szoktam menni aludni :S Sebaj majd rászokunk a koránfekvésre ;) Jááájjjjj olyan fasza lenne egy munkahely ahova REGGEL járhatok, az sem baj ha kora reggel, de tényleg néha már az agyamra megy ez az állandó délután- késo este dolgozás.
Cicadiéta jelentem jól halad, már picit kieresztett a felfújt hasikájából :) Kis gurulósom nekem. Imádom.
Olyan mint egy gyerek de tényleg. Velunk alszik, valamelyik reggel biztos fázott mert addig bokdoste a hajamat amíg meg nem emeltem neki a paplant hogy alá tudjon jonni, és akkor bekucorodott a hasamhoz és ott aludt :) jajjjjjjj :)
Ma voltam bent megérdeklodni azt a vibrációs izé tréninget, holnap kezdem ;) Már ha fel bírok idoben kelni :P De a jó dolog hogy tolunk 5 percre van ; 10 vagy 20 perc az "edzés" szóval max 30-40 percembe fog telni az egész dolog. A falra ki vannak fuggesztve milyen gyakorlatokat lehet kozben csinálni úgy hogy azért ne rázzódjak le a cuccról . Csajszi azt is mondta akkor is hatásos ha csak állok rajta, nah neeeeeeee ennyire lustának nem nézhetek ki :D
Ez van mostanság ;) Szokás szerint 1000 dolog foglalkoztat :D

2 comments:

  1. Akkor gondolom sokféleképpen el tudod készíteni az a cicit :) Küldhetnél nekem is pár receptet :) Hajrá vibráció :D

    ReplyDelete
  2. Hát ez az, nekem is kéne néhány cicis recept :D

    ReplyDelete