Saturday 16 November 2013

Minden :)

Mindenféle van a fejemben. És annyi mindenrol írnék, persze mire idejutok a fele elszáll.
Múlthéten megérkezett a dokitól az osszefoglaló levél amiben leírja mi tortént a lombik alatt stb. 1 dolgot ragadtam ki belole: hogy aszongya már jobban értik mi az oka annak hogy nem sikerul gyereket gyártani. Nah rogton az jutott eszembe: vazze jó neked, megoszthatnád az infót velunk is :P
Szóval januárban kérek majd hozzá egy idopontot, de ráérunk vele, nem hajt a tatár. Csak gondoltam az orra alatt lebegtetem majd a levelet és megkérem fejtse ki mire gondolt.
Egyre tobbet olvasgatunk az orokbefogadásról.
Amit eddig megtudtunk:
-Meddoségi kezelés mellett nem ajánlják elkezdeni, konkrétan nem is igen engedik, a gyermekek védelmében van ez, nehogy a jovobeni szulojeloltek félúton meggondolják magukat, mert teszem azt sikerult a saját baba
-Tok mindegy hány évesen akar valaki orokbefogadni, de természetesen egy 50 év koruli párnak nem adnak orokbe újszulottet
-Az is mindegy hogy házas a pár vagy csak egyutt élnek, sot az sem eloírás hogy pár legyen; lehet szingli, vagy akár leszbikus/meleg
-Nem! kell saját házzal rendelkezni
-Nem baj ha valaki mondjuk munkanélkuli, ilyen esetben támogatást kapnak
-Ami lényeg: egészséges; mentálisan rendbenlévo és természetesen gyermekszereto emberek legyenek az orokbefogadók akik a lehetoségeikhez mérten mindent megtesznek a gyermek egészséges és boldog fejlodéséért
-Az orokbefogadási folyamat kb 18 hónap, ebben már benne van a 3 hónap próbaido is amit a gyermekkel toltunk, a hivatalos orokbefogadási papírok megkapása elott.
Tudom lehet hulyén hangzik, még tuti van minimum 1 lombik és mi már ezt tanulmányozzuk. Nem tudom, én úgy vagyok vele: így vagy úgy de Anya leszek.
És ha a legnegatívabban nézem, akkor is már maximum csak 2 karácsony lesz kettesben, abból az egyik már mindjart itt van :)
Kaptam olyan kérdéseket is milyen gyermeket szeretnénk: hány éves, milyen nemu, stb.
Jelentem tok mindegy. Érdekesség hogy pl mióta gyermeket szeretnénk sosem úgy gondolok Rá mint fiú/lány, hanem mint a gyermekunk.
Szóval ha orokbefogadás lesz akkor is teljesen mindegy hogy kisfiú vagy kislány; szoke vagy barna; kék szemu vagy éppen fekete; fehér boru/ barna/ vagy ázsiai .
A lényeg hogy szeressuk és boldog legyen. Nah és az sem árt azért ha o is szeret majd minket ;)
Más.
Diétám alakulgat ;) Igyekszem rendszeresen enni, majd jovohéttol leszek kíváncsi, mert visszamegyek dolgozni, kíváncsi vagyok mennyire fogom tudni betartani.
Holnap beugrom itt a sarkon lévo szolárium/szépség szalonba, van náluk ez a rázkódós vibro tréning, megérdeklodom. Mivel elég kemény fizikai munkám van, igazán nincs kedvem edzoterembe egyáltalán eljutni/utazni + sanyargatni magam ;) ez a vibro izé pedig nem hangzik rosszul. De azt az X kg-ot ami rámjott a 2 lombik alatt mindenképp le kell adnom.
Ne kérdezze senki mennyi, majd ha lement megmondom :D
Elkezdtem a karácsonyi bevásárlást, nagyjából tudjuk kinek mit. Jajjjjj és vehetek babaruhákat is :D Kérdeztuk sógort mit vegyunk a keresztlánykánknak (a nagyobb tesónak már megvan) és azt mondta a sógorom a férjemnek: Kuldd el az asszonyt ruhát venni a kicsinek mert mindig szépeket vesz neki :)
Szóval tuti nem hazudik, mert ha nem tetszenének nekik akkor csak nem kérne még tobbet belole :P
Jah és a cica is velem diétázik, igen megint meghízott a drága a szteroidok miatt amit az asztmájára kap, 7.2 kg volt utoljára. Szóval pici kaját kap csak napi 3x. Lehet neki is fogok szénhidrátot számolni????
Nah asszem ennyi volt mára, remélem hamarosan beugrik amikrol még akartam írni, mert olyan bosszantó hogy elfelejtem.........


2 comments:

  1. Ügyesek vagytok,hogy ennyire utánajártatok már az örökbefogadásnak. Nekem úgy néz ki,hogy egyszerűbb a dolog mint otthon (igaz,otthoniban nem vagyok jártas). Kívánom hogy így vagy úgy de ANYA legyél.. :D

    ReplyDelete
  2. Jò olvasni téged! :) puszillak

    ReplyDelete