Sunday 12 January 2014

Felemás...

Sokat emlékezek mostanában, akaratomon kivul. És ezek az emlékek fájdalmasak. Nem hagynak aludni. Beférkoznek a tudatomba, hiába is próbálnám megállítani oket. Olyan emlékek jonnek elo amikrol eddig nem is tudtam. Fogalmam nincs mi hozza ezeket elo. N-el beszélgettunk errol picit valamelyik nap az talán mintha segített volna (koszonom itt is Neked). Vajon mikorra dolgozza fel az ember a gyermekkori dolgait -elég durva dolgokról van szó- és hogyan lehet ezt feldolgozni? Miért fájnak még évtizedek múltán is?
Hm, van min toprengeni. Szokás szerint :P

28.cn. Még mindig fáj az egyik cicim ;) :D de csak az egyik :D Ma a kezembe akadt a teszt amit a meddoségin kaptam a beultikor, de ugye lehetoség nem volt felhasználni. Ez biztos egy jel nem?????
Igen jól látni, a megbolondulásom még mindig tart :D Persze fogalmam nincs mikor kell megjonnie, nem tudom mikor volt ovum. Remélhetoleg a lombiknak nincsenek utóhatásai már és akkor elvileg 1-2 nap múlva megjon, és akkor vég az oruletemnek, az 1 cicis terhességnek :D
Nah jó, igen szeretném ha nem jonne meg ;)

Munka van ezerrel. Ez is felemás, jó is rossz is. Úgy ahogy megtanultam a fonokot kezelni, de azért ez fárasztó dolog. Pár napja volt a 6 hónapos értékelésem, csupa jókat mondott. Beszéltunk megint feljebblépésrol is, de mondtam hogy egyenlore nem szeretnék ezzel foglalkozni , meglátom mi lesz tavasszal.

Jah és kozben már úgy gondolom hogy talán a mostani mensi után megvárok még egyet, és belevágunk megint. Persze hosszú menet lesz, újra kell csinálni vv-ket; uh-t; ferjem kukkját; aztán lesz az endometrial scratch és majd csak ezután kezdjuk a stimut. Szóval stimu kezdete kb április vége szerintem. Hát majd meglátjuk, persze jovohónapra lehet elszáll a bátorságom és elhúzom még egy kicsit a dolgot-majd kiderul...... Vagy nem is kell menni mert terhes vagyok csak úgy spontán és dalolva :D
Bárcsak, bárcsak.... Elhiszem amit még nem látok és meglátom azt amiben hiszek ;)

2 comments:

  1. Én is szeretném ,ha nem jönne ne meg neked !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. koszonom :) nekem megjott tegnap ;) meg amugyis most Rad koncentralunk :)

      Delete