Thursday 9 January 2014

Segítség, megbolondultam :D

Nah jó nem nagyon csak kicsit. A múltkor már írtam egy posztot arról hogy vajon mikor jon el az a pont amikor azt mondom nem érdekel tovább a babásodás, amikor majd azt mondom feladom.
Hát jelentem a dolgok jelenlegi állása szerint SOHA! Basszus pedig néha lehet jól meglennék enélkul ;) De úgy szép az élet ha zajlik, ugyebár?
Szóval az van hogy az utolsó lombik óta elég szépen megy nekem ez az ellazulás, nem figyelem mikor van ovum, és tényleg azért vagyunk egyutt a párommal mert jólesik. És tok jó hogy az pl hogy ovuláció meg ilyesmi szóba sem kerul. DE.... és itt a bokkeno. Ott kattan be az agyam hogy most pl már 25 cn-en vagyok és ilyenkor elkezdek reménykedni, csak azt nem tudom minek. Hopeless vagyok. :D
Tegnap éreztem pl a méhemet -minden mensi elott szoktam - és képes voltam arra hogy azt gondoljam hátha ez más érzés mint eddig. Nem, nem más de gondoltam hátha. Vagy ma pl belenyillalt a mellembe egy kis fájdalom- ez is szokott lenni mensi elott- legtobbszor észre sem veszem, hát ma észrevettem. Jó nem tudok felsorolni 1000 tunetet, azt sem tudom mikor volt vagy volt-e ovum, de akkor is basszus mikor van az hogy nem reménykedunk????????



Jáááááááááááááááááááááááááájjjjjjjjjjjjjjjjjjj



Ui: csak a jobb cicim fáj de jelenleg nagyon, szóval csak jobb cicivel vagyok biztos terhes :P

6 comments:

  1. Jelentem SOHA, 5 sikertelen lombik után sem tudom elfelejteni és feladni.

    ReplyDelete
  2. Nyugi nem bolondultál meg ! Reménykedni mindig fogunk, feladni meg soha !!!

    ReplyDelete
  3. nah megnyugodtam megint (nem mintha izgultam volna ezen), de ezek szerint mas is igy van ezzel :)

    ReplyDelete
  4. Én csak annyit mondok, hogy bolond vagy valóban, de a jó értelemben és nem e témában :P :D <3

    ReplyDelete