Friday 17 January 2014

Új ciklus ;)

31 napos ciklust zártam, tegnap megjott. Szóval úgy látszik ez a második lombik azért annyira nem kavart be mint az elso, legalábbis egyszer sem lett negyvenakárhány napos ciklusom.... kopkopkop .
Tegnap szabadnapos voltam, de néhány órára be kellett mennem dolgozni. Kevesen vagyunk meg egyebek és a vendég meg sok ( zárójelben írom simán meg tudták volna oldani nélkulem is ha a fonok felesége nem lenne olyan lusta, de ezt inkább nem részletezem mert felhúzom magam).

Tegnap a melóhelyen korbejárkáltak megint egy kismamának szánt sok-szerencsét kívánó képeslappal, sikerult elkerulnom hogy aláírjam, amúgysem ismerem annyira a csajt, meg hát aznap mikor megjon igazán nem tudok szívbol, oszintén szépségeseket írkálni . A héten már ez volt a második, és úgy gondolom ha a kozeljovoben elémraknak mégegyet akkor sikítani fogok :P

N barátnommel beszélgettunk sokat mit kellene csinálnom hogy túl tudjam végre tenni magam az elmúlt 30 év traumáin. Arra jutottunk talán egy kineziológus jól jonne. Életemben ilyen helyen nem voltam, de láss csodát van itt egy magyar kineziológus Londonban. Facebookon is van oldala, izé, osszeszedem a bátorságom és hamarosan írok neki. Habár fura lesz megosztani a dolgaim idegennel de lehet segítene.... Legalább abban hogy normálisan tudjak aludni és ne rágódjak már annyit akár a munkahely miatt sem. Majd meglátjuk mi lesz ebbol. Még ha legkozelebb hazajutok, akkor egy családállításra is szeretnék elmenni. Félreértés ne essék, nem gondolom hogy én ettol most már teherbe esek. Sokkal inkább arról van szó hogy megpróbálom a háborgó lelkemet rendbe tenni.

Tegnap éjjel hosszan beszélgettunk a férjemmel. Az van hogy kovetkezo ciklusnál felhívom a meddoségit. Így is kb májusra lesz ebbol lombik, mert ugye mindent újra kell csináltatni stb.

Szóval pár hét és belevágunk..... és félek.........

1 comment:

  1. Ahogy olvastalak, a kineziológusnál "járva" az jutott eszembe, felvetem majd neked a családállítás ötletét, és aztán pár sorral lejjebb már olvastam is. Én jó ötletnek tartom mindkettőt, gondolkoztam is hasonló okok miatt ezen.

    ReplyDelete