Monday 27 January 2014

Rászántam magam...

Mivel ma már a harmadik emlékezteto levél jott a rákszurés miatt, rászántam magam és kértem idopontot. Soha az életben ennyit nem késtem vele de eskuszom semmi porcikám nem kívánta hogy bárki is megvizsgáljon.... Mondjuk most sem vagyok elragadtatva tole hogy menjek, dehát azért már csak nem húzom tovább a dolgot. Kérek idopontot a veseko miatt is, meg a fogorvohoz kellene menni legalább beregisztrálni, és aztán már nem lesz tobb kifogásom hogy miért nem megyunk még a harmadik lombikra ....

Szóval a gardróbszekrény torténet a kovetkezo:
Ugye azon a bizonyos vasárnapi napon elautóztunk Bristol-ba, megvettuk. Kedden ki is hozták, a férjem asszem csutortokon kezdett hozzá hogy osszerakja. Osszerakta az oldalait alját, tetejét. Rászogelte a hátlapot, amikor upsz rájott hogy valami nem fasza, le kell szedni a hátlapot. Hát leszedte. Csak éppen nem alulról -felfele kezdte el kihúzogatni a szoget , hanem fentrol lefele. A hátlap meg lehajlott, mit lehajlott?? Kettétort .... :D Nah jó , amikor mondta nem vigyorogtam, de láttam milyen ideges miatta, szóval szépen rámosolyogtam és mondtam nem baj majd hozunk másik hátlapot ;) Hát azóta sem hoztunk.... viszont odaszogeltettem vele egy dupla rózsaszín lepedot :D  Legalább szellozik ;) Az már tuti hogy ebbe a gardróbba semmi nem fog megáporodni :D

Holnap megbeszélés  lesz nekunk szakácsoknak, ott lesz a fonok, az igazgató meg az igazgatóhelyettes, hm kíváncsi leszek mirol fognak beszélni, elég furcsa, mert az igazgató még sosem volt ott a megbeszéléseinken.......
Remélem bejelentik hogy elmegy a fonokom :D Jájjjjj de szép is lenne :P

1 comment:

  1. http://etama.cafeblog.hu/2014/01/29/ismerjuk-meg-egymast/
    :-)

    ReplyDelete