Thursday 13 March 2014

4; 1; 5; 6

- 4ik házassági évforduló ma
- 1 cn ma
- 5ik osszejovos évforduló holnap
- és 5 év alatt tegnap a 6ik autót vettuk meg, illetve egyutt "csak" 4-et


                                  Bovebben:
Szóval ma van a házassági évfordulónk, nagyon jól sikerult a kis kiruccanás, attól fuggetlenul hogy marha rovidre sikerult. De! Rengeteget nevettunk, sokat beszélgettunk, keveset aludtunk, szóval marha jól szórakoztunk egymással, egymáson, a helyen ahol voltunk (hihetetlen elavult hotelban sikerult szobát foglalnunk, kb olyan volt a berendezés mint amit a Columbo-ban látni a virágos fuggony, virágos tapéta és társai :D ). A délelottre tervezett indulásunk enyhén szólva nem jott ossze. Tegnapelott szervizbe kerult a kocsi (amit ha jól emlékszem szeptemberben vettunk) , kozolték mennyibe fog kerulni a javítás és hogy tegnap délre elkészul. Ehhez képest hívták a férjem 11 korul hogy más baja is van, plusz 400 fontba fog kerulni stb stb és ideiglenesen ossze tudják rakni leghamarabb délután négyre..... Nah itt kezdtem elkeseredni, habár férj nem látta rajtam mert tiszta ideg volt szóval inkább ot próbáltam nyugtatni. 4re elbuszoztunk a peugeot-ba a kisboronddel egyutt a kocsiért, ahol kis tanácskozás után (miután korulnéztunk) úgy dontottunk inkább számitsák be a régi kocsinkat, veszunk egy újat.... Illetve ez 4 éves de garancia van rá meg mégiscsak márkakereskedésbol, szóval ha úgyis nekik kell megcsinálni saját koltségukre ha valami baja van, akkor az állapotával kapcsolatban csak nem fognak becsapni bennunket. A másikkal sem "nagyon " csaptak be csak éppen azt nem tudtuk hogy diesel autót annak szabad venni aki rengeteget autózik és ha lehet autópályán, mert a városi használatnál tonkremennek a kulonbozo szurok benne és akkor jon a fekete leves. Kiderult ha mindent meg akarunk csináltatni rajta (márpedig ha muszakit akarunk szeptemberben akkor muszáj) kozel 2000 fontra rúgott volna a végosszeg. Nah mindegy is egy szónak is száz a vége, új autót vettunk majd talán holnap vagy holnapután mehet érte a férjem. Szóval délelott helyett délután 5.15kor indultunk és este 7re értunk Bournemouth-ba. Bejelentkeztunk ilyesmi, gyorsan átoltoztunk és irány vacsizni mert már majd meghaltunk éhen. És tok fáradtak voltunk de szerencsére mindketten tudunk a tragédiából komédiázni szóval nagyon jókat nevettunk, éjjelre már fájt a hasam a nevetéstol. Kifiguráztuk a berendezést a hotelben meg ilyenek. Kozben csak egy apró megjegyzés: ma lett volna a 31ik ciklusnapom, éjjel úgy fájt a cicim mint soha-nem szokott mensi elott csak max néhány másodpercre nyilallgat, és persze marhára elkezdtem reménykedni hogy hátha bekaptam a legyet, de az 1cn-bol kiderul hogy hát ugye nem.
Mivel ma 1 cn van, bejelentkeztem uh-ra hétfo reggel 8-ra kaptam idopontot; holnap reggel megyek vv-re. Az ICSI-re nem jelentkeztem be, majd a kovetkezo ciklusnál, úgy dontottem hogy nem surgetem én ezt a dolgot, a tavalyi év után nekem május a mumusom amúgyis.
Néhány kép befejezésul:


10 comments:

  1. Micsoda "kalandok", jó tudni a diesel autóról! Gyönyörűek a képek, boldog évfordulót! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hat ha igy haladunk lehet meg kene tanulnom az autoszerelest is, mert ez mar nevetseges hogy mi mennyi kocsival furodtunk mar be :P

      Delete
  2. Boldogságos Évfordulót Nektek!!!!!! :) :)

    ReplyDelete
  3. Annyira jo olvasni is, miutan lattam a fulig ero szatokat, eleg boldognak tunt ez az evfordulo, es ti ugy mindenestul... :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. valoban olyan mintha az evekkel minden egyre jobb lenne, es meg is orizzuk ezt a jo szokasunkat ;)

      Delete
  4. Nagyon Boldog Évfordulót :-) ♥

    ReplyDelete
  5. Boldog Evfordulot! Fawlty Towers? Cool :D

    ReplyDelete
  6. Gyonyoru volt a naplemente is..

    ReplyDelete
  7. Koszonom mindenkinek lanyok :)

    ReplyDelete