Tuesday 25 March 2014

Marcsy vs Benson

Szóval az tortént hogy ugye múlt hét pénteken Benson ivartalanítva lett. Nem viseli valami jól a dolgot, az egyik heréje azóta is be van dagadva (bocs a részletekért). Szóval mindennap 2x fertotleníteni kell neki, azóta is bent van velunk a házban- amit persze én élvezek ;) - a kis benti ketrecében, habár o marhára unatkozik. Nah hát el kell mondjam útálja a fertotlenítést. Az nem kifejezés. Torolkozobe szoktuk csavarni ami általában 15 perces muvelet mire sikerul elkapni és annyira lefogni hogy vagy én vagy a férjem áttoroljuk kb 2 másodperc alatt az illetékes testrészt. Ma délelott is erre készultunk. Szépen kivettem éppen rágcsált és olyan nyugisan megult a kezemben hogy úgy gondoltuk nem kell torolkozo.... Nah ez addig tartott amíg lenyelte az utolsó falatot, ezután eszement módon kapálózott, mart szóval menekult volna. Hm...... belecsikart az alsó ajkamba, a szám folé meg a jobb vállamba.... A számból csopogott a vér ... jájjjj tiszta horror volt. Persze én nyertem ;) Sikerult fertotleníteni :D  De azért nem olyan vészes mint ahogy hangzik, az ajkamon csak egy apró dudor van már, a karcolás a szám folott hajszálvékony. Anyukámat hívtam délután és miután jól kisajnálkozta magát, elkezdtunk nevetni hogy van 2 kígyónk és mégis a nyuszival kerulok osszetuzésbe :D


Más. Hazahoztuk az új autót, férj over the moon, és remélhetoleg kocsi fronton nyugi lesz egy ideig és nem kell vagyonokat rákolteni.

Tegnap kikuldték a meddoségibol a nyomtatványt a barázdázáshoz meg az embryo glue-hoz. Ciklus 1 napján hívom Oxfordot az ICSI-re bejelentkezni, meg ugyanekkor hívom Swindont a barázdázás miatt.  19-22 cn kozott kell megcsinálni szóval az elso napon mikor hívom oket megnézik hogy az itteni foorvos aki múlt héten az uh-t csinálta nekem szabad-e abban a 4 napban. Ha igen akkor megcsinálja nekem Swindonban, ha nem akkor Oxfordba megyunk. Kb ennyi esemény tortént mostanság ;)
Elhiszem azt amit még nem látok, hogy meglássam azt amiben hiszek......

3 comments:

  1. Micsoda gyakorlas hogy ha majd a kisbabat kell orrszivozni vagy barmi "szornyuseget" vele. :-)

    ReplyDelete
  2. Hidd is el amit még nem látsz és meg is fogod látni hiszen hittél benne. De tudod majd lesz olyan, hogy ott szuszog a kiságyban, hallod, látod és még mindig nem hiszed. Fehér rácsos ágya lesz a Gardner Babynek én úgy látom most magam előtt és ott álltok felette fáradtan és mégis várjátok ébredjeeeen már, ezt én most nem csak erősen hiszem, hanem már látom is magam előtt Marcsy!!! Óóóóó de jó lesz <3

    ReplyDelete