Tuesday 18 March 2014

Lassan de biztosan

Haladunk elore szépen a cél felé :) Pénteken megvolt a vérvétel, hétfon ultrahang, ahol is a doki mindent rendben talált. Rendesek voltak, rákérdeztem az endometrial scratchra is hogy hol és mikor. A dokinéni azt mondta Oxfordba kell menni, de a doktor aki csinálta az ultrahangot rászólt hogy dehogy kell majd o megcsinálja :) nincs messze tolunk Oxford, de ha itt Swindonban megcsinálják akkor legalább a férjemnek nem kell szervezgetni a napját, mert reggel elvisz és ha szukséges hogy ott kell maradnom kicsit vagy ilyesmi akkor munkából is el tud jonni értem hogy hazahozzon. Szóval eddig everything going well. Kovetkezo ciklus 1 napján hívom Oxfordot, bejelentkezunk az ICSI-re. 21cn-en elkezdem a leállítást- és kb ekkor lesz a barázdázás is. A szabadságomat már beírtam, június 1-tol 17-ig itthon leszek. Jelenlegi állás szerint Június 2 vagy 9 a leszívás napja. Tok jó hogy le tudom tolteni online a táblázatukat ami alapján dolgoznak, legalább elore tudunk tervezni :) Szóval jó lesz ez most úgy érzem :) Persze bennem van az is hogy esetleg nem sikerul ez sem, de nem lesz baj, ha igy kell lennie igy lesz, az ellen nem tudok tenni semmit. Az viszont tuti hogy már csak 1 karácsony lesz kettesben a férjemmel, mert jovore vagy szulok vagy pedig lezajlik addigra az orokbefogadás :) És bárhogy lesz, az úgy lesz tokéletes :) Tavasz van, sut a nap (kivéve mikor nem :P ), nemsokára jon a nyár, és hamarosan órát is állítunk és mégtovább lesz világos yupppeeeeeee
Ma megnéztem 5 epizódot a One born every minute-bol :) Hát néha amikor már a célegyenesben vannak és hát a valóságot mutatják, szóval fájdalom meg minden azért néha elbizonytalanodok :D Ééééés még mindig sírva fakadok minden egyes alkalommal mikor megszuletik a baba. Pedig basszus tudom hogy jonni fog, ott a feje meg minden, és mikor kibújik akkor egyszercsak omlik a konny a szemembol :D Hát nem egy hulye vagyok???? De azért belegondoltam hogy márpedig olyan nem volt hogy az a gyerek bentmaradjon :D Az egyik epizódban még egy szulészno is megjegyezte hogy mindig elcsodálkozik amikor kibújik a baba, hogy elképzelhetetlen pl hogy vissza tudják helyezni, mármint hogy elfért 9 hónapig de ha egyszer kijott akkor már nem férne el 1 perccel sem tovább odabent :)

És most offolom ezt a post-ot muszáj leírni: Most tortént 1 perce, a férjemnek a kezében volt a kiskígyó, és basszus egyszeruen a kígyo fogta magát és leszarta az uramat :D hahahahahaha :D mondom én hogy nálunk mindig mókás az élet ( ami nem mókás hogy nekem kell kimosni a cuccot :D )

8 comments:

  1. Nagyon szorítok Drága :) Te már profi vagy ebben a témában :) Millió puszi!!!

    ReplyDelete
  2. Megint egy kicsit előttem leszel. :D A júniusnak szerencsésnek kell lennie mindannyiónknak. ;) Az ilyen videók nézése közben én is elbizonytalanodom, hogy biztos, hogy végig tudom csinálni? Ölellek! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. szerencses is lesz ;) majd jol meglatjuk :D neked is oleles

      Delete
  3. Hajrá június, továbbra is :) a kis kígyó vicces, na majd ha a kisbabátok teszi ugyanezt! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hat a kisbabas letojast alig varjuk az lesz a tuti :D en apukamat konkretan szajba pisiltem egyszer, furdetes utan csupaszon emelgetett :P

      Delete
  4. Jaj lanyok legyen mar a majus is jo mert en akkor jovok!!!
    Amugy en ugy szoktam a szulesre gondolni, hogy ezen valahogy mindenki tul esik, olyan mint egy iszonyatosan rettenetes vizsgalat ami annyira rosz mintha a kivegzesedre mennel, de valahogy megis tuleled es utana mar jo lesz.
    En inkabb attol felek hogy utana sem lesz jo, es az mar nagyobb ketsegbeesessel tolt el. Na ilyenkor mondom hogy nem is erdemlek en gyereket...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majus is jo lesz ;) Jajj teh ne mondj mar ilyet, hat persze hogy erdemelsz gyereket, de az termeszetes hogy felunk az ismeretlentol ;) mindenesetre az mar biztos hogy egy gyerek sem maradt meg odabent. A csaszarnal ertem hogy kifer mert akkora lyukat vagnak hogy kiferjen, de basszus huvelyi szulesnel? nah az egy picit erthetetlen szamomra, mert az is tuti hogy ha egyszer kibujt a baba azon a pici lyukon akkor mar vissza a joisten se tudja tuszkolni :P :D

      Delete