Sunday 16 March 2014

Szabadság, szerelem e ketto kell nekem....

Értelmesebben: a nyuszi volt ma szabadon és marhára élvezte :D Délelott kiengedtuk a kertben, ugrándozott, nyargalt ossze-vissza marha gyorsan, alig tudtuk kovetni :D A férj jól el is fáradt. Nagyon jó kis nap volt ez a mai. Én egy  órával késobb ébredtem mint a párom, persze o is csak a forma1 miatt kelt fel ;) Kávézás után kitakarítottam a nyuszit, mosogattam, mosást indítottam. Aztán jott a játszás Bensonnal. Ezután beszéltem novéremmel (kozben furdoszobát takarítottam); megint mosás, tok jó hogy már ki lehet rakni a ruhát száradni, nálunk ma kb 18-20 fok volt és gyonyoru napos ido. Délután apuval skypeoltam, bemutattam neki a férjemet :) Párom fozte az ebédet vagy hogy hívjam, késo délután kajáltunk- tiszta haszon ha a férj is szakács és még jobb hogy ki is takarít maga után :D Jah és ma a foldszinten ablakot is pucolt, pedig nem is kértem tole, hanem megláttam mit csinál és csak lapítottam nehogy félbehagyja :D
Szóval egy nagyon jó, tartalmas nap van mogottunk pedig a házból ki sem tettem a lábam ma ;)
Szerelmes meg én vagyok. Meg a férjem. Mostanában úgy érzem mi ketten legyozhetetlenek vagyunk. Egyszeruen nem is tudok rá panaszkodni, nincs miért. Naaaaaaaaaah van hogy felidegesít de az ritka és csak pillanatokig tart. Ma pl megcsinálta a tejeskávém és 50 másodperc helyett 1 1/2 percre rakta a mikróba, persze megégett. És mikor mérgelodve csináltam egy másikat, megolelt és mondta hogy: mondtam már milyen szép vagy mérgesen szemuvegben???? :D Hát lehet rá haragudni?
És innen uzenem N barátnomnek, hogy majdnem igazad volt, miután elkoszontunk nem rogton mentem szunyókálni hanem eloszor port torolgettem :P
N szerint (is) hiperaktív vagyok, nem tudok kikapcsolni és lustalkodni. Egyébként igaza van ;) De nem tehetek róla, így érzem én jól magam, habár ma férj is megjegyezte amíg nézte a forma1-et hogy próbáljak már néha leállni, mert csak kapkodja a fejét utánam ahogy cikázok korulotte, hol egy halom ruhával, hol nyulas gumikesztyuvel vagy éppen mosogatószivaccsal a kezemben szedem ossze a kávésbogréket :D
Fogyás: fogytam, nem tudom mennyit nem mérek, mindenesetre 2 méretet csokkentem ;) Mondjuk a múltkorában tobb kilóval is nagy általánosságban M-es voltam de szabástól vagy ruhadarbtól fuggoen egy-egy nagyobb cucc is becsúszott, most határozottan rám jonnek az S-es régi cuccaim, nadrágokat a nem nyúlosakat is simán letolom-felhúzom osszegombolva/cipzározva. Szóval a nyugodtság segített ebben is, nah meg a zero cola és kevés csoki. És most már határozottan állíthatom hogy a kilók foképpen a lombik miatt + stressz miatt szaladtak fel, úgyhogy jobban járok én hogy visszatértem a full pozítív énemhez és nem hagyom magam sajnálni....
Úgyhogy: Elhiszem azt amit még nem látok, és meglátom azt amiben hiszek ;)

2 comments:

  1. Nyuszi ül a fűben:) Tetszik ez a hiperaktív tavaszi szerelmetes hangulat, ami árad a soraidból :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon jó írás! Örülök Nektek!! Az meg hogy megégeti...de csinálta ! :) :) Aranyos a nyúl is. A fogyáshoz is gratulálok!! Ügyes vagy!

    ReplyDelete