Sunday 2 March 2014

Láttam :)

... Az apukámat skype-on :) Jajjjj nagyon jó volt :) Egyben fura is mert ugye már évekig nem láttam és hát nagyon megoregedett, de akkor is az én apukám és újra "vigyori"-nak nevezett mint régen mikor kislány voltam, ugyanis jellemzo volt hogy gyerekként ha megláttam az apukám mindig mosolyogtam :D

20.cn-en vagyok, ketyeg az óra ;) Érdekes most nem vagyok olyan turelmetlen mint az elozo 2 alkalommal, legalábbis nem idegesítem saját magam azzal hogy surgetném az idot. Amikor megjon a menszeszem akkor indul a mókuskerék, hm nem lesz unalmas az elkovetkezendo 6 hét :P

Március 13-án lesz a 4-ik házassági évfordulónk, ennek oromére elutazunk 2 napra. Véééééééééégre már nagyon várom, szinte soha nincs lehetoségunk lelépni akár csak 2 napra, hisz nagyon ritkán van egyszerre a szabadnapunk :( Nem megyunk messzire, egy tengerparti hotelbe megyunk, alig várom hogy sétáljunk, beszélgessunk jó nagyokat :)

Most gondolkozok hogy milyen rovidek mostanában a postjaim, de valószínuleg kiegyensúlyozottabb vagyok mint mikor elkezdtem, letisztulnak a dolgok a fejemben... Mondjuk így is képes vagyok mondjuk 10 mondatban 3 féle dologról beszélni :D

5 comments:

  1. Sugárzol a boldogságtól! Örülök, hogy láthattad, hallhattad újra Apukádat, és jó hangulatú beszélgetés volt. Ez fontos egy nő lelki békéjéért :) Hurrá házassági évfordulós mini break és az elkövetkezendő 6 hét!!!

    ReplyDelete
  2. Drága...mosolyogva olvastam a bejegyzésed...rövid és tömör és boldog volt. :) Örülök,hogy láttad apukádat. :)
    Az a két napos kiruccanás pedig nagyon jól fog jönni..mi március 15én megyünk három napra kiruccanni,már én is nagyon várom. :)
    Érezzétek jól magatokat és egymást és töltődjetek fel.
    puszillak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom :) erezzetek ti is nagyon jol magatokat :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete