Thursday 5 September 2013

Buszozás és egyéb mókás dolgok :)

Április végén nagyobb házba koltoztunk, ez nekem annyi változást jelent hogy 1/2 óra helyett 1 óra 20 perc kb amig beérek munkába. Ebben van jócskán gyaloglás és az elmaradhatatlan buszozás 2 busszal. Meglepo de mostanában kezdem élvezni a buszos dolgot, elkezdtem figyelni az embereket, gyerekeket. Jajj a gyerekek imádnivalóak. Itt szokás hogy az emberek mikor leszállnak a buszról megkoszonik a sofornek az utaztatást. A múltkor volt egy pici lány a buszon, én is akkor szálltam le mikor ok az apukájával. Aznap egy nagyon mogorva buszsofor volt. A kislány orommel és buszkén elkoszon a "soforbácsitól" aki meg arra se volt képes hogy koszonjon a kislánynak. Erre hallom már lent a buszmegállóban ahogy a pici lány mondja az apjának: Apa, én úgy útálom ezt a sofort mert mogorva :D Hát édes kiscsaj volt. Aztán ott van a fekete kisfiú az anyukájával, elég gyakran utazunk egy buszon, és soha nem hagyja ki a kissrác hogy megkínáljon az itókájával :D Ma meg 2 idos holgy ult elottem a buszon, hát eskuszom úgy vihogtak, pletykáltak mint a tinédzserek :D
10 napja használom az orrsprayt, mensi nem jelentkezett, adok még neki 2 hetet hátha addig megjelenik :) Mindig megkérdezik az elso szuri elott hogy volt e mensi, hát azt nem tudom olyankor mivan ha nincs menszesz.
Jajj annyi minden volt a fejemben ma amit le akartam írni de egyszeruen elszálltak a gondolatok, nah majd írok megint ha visszajottek :P Most megyek aludni majd mert a hormontól egyre durvábban vagyok álmos ;)
Jah és még az tortént ma hogy úgy felidegesített a postás hogy azt hittem beverem az uveget ami koztunk volt :D Vittem csomagokat feladni - tesómnak a telót szulinapjára meg anyunak is egy telefont mert vegul tegnap hoztam ki magamnak újat de nem ez a lényeg. Szóval eloszor is a postan a banya nem koszont vissza, aztan rammordult hogy mi van a csomagban - itt megjegyzem azt valóban meg kell kérdezniuk hogy 40 fontnál értékesebb -e a csomag. Aztán rámmordult hogy : put on the scale!!!! de basszus majdnem kiabált, én meg visszaszóltam hogy pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz :D nah erre becsendesedett :P szóval duhongtem na, útálom ha valaki ilyen bunkó, el tudja rontani az egész napot.
Már csak 12 nap az uh-ig, és remelhetoleg mehet az elso szuri ;) Bárcsak,bárcsak,bárcsak...........
JAh és ez az egyik kedvenc zeném ;)
http://www.youtube.com/watch?v=AQYhY2py48U

No comments:

Post a Comment