Saturday 28 September 2013

Vége :)

A stimunak. Annak van vége. Végre. Este 8-kor megvolt az ovitrelle, és 1 perccel ezelott az utolsó orrspray. Most már rajtam aztán nem múlik mi lesz hetfon. De azért kibírnám ha mondjuk már kedd délelott lenne :P
Nem tudom mit érzek . Nem vagyok ideges, nyugodtság van. De tuti ideges leszek hétfotol keddig. Igazából nekem a kedd lesz a mérfoldko. Nagyon szeretném ha jobban alakulna minden mint múltkor. Jovohét vasárnap pedig keresztANYA leszek :D
Most osszevisszaság van a fejemben. Nagyon fáj a csuklóm, olyan mintha inhuvely-gyulladás szeruség lenne. Orvoshoz nem megyek, majd csak a lombik után. Úgysem lehet rontgenezni meg ilyesmi. A lábammal is el kell mennem az orvoshoz valamikor. Mindkét lábfejemen évek óta van 1-1 csontkinovés ami most már folyamatosan gyulladásban van és borzalmasan tud fájni, gondolom ezen a konyhai munka nem segít éppen sokat. Hisz talpon kell lenni, nincs leulésre lehetoség. A kezem viszont fura, az azért úgy általában rendben szokott lenni - kivéve hogy mindkét kezem volt mar gipszelve, huvelykujjakat kivéve az osszes ujjam volt repedve. Csoda hogy még egy darabban vagyok :D Mondjuk nem nagyon szoktam ilyesmivel foglalkozni, mármint ha fáj valami, elég magas a fájdalomkuszobom. De azért ez már elég eros fájdalom, utána kell majd járnom mind a lábfejem miatt mind a kezem miatt.
Hiába nah oregszem ;) Férjemen nevettem valamelyik nap, ezt kérdezte: Hogy fogsz járni nagy hassal ha szarakszik a lábfejed??? Hát mondom úgy mint nagy has nélkul, néha nehezen és sántikálva :P
Jajj a férjem, nagyon édes volt tegnap. Ugye megemlítettem hogy nem hívtak idoben, végul a férjem érte el oket a recepción keresztul és akkor végre hívtak engem. A férjemmel emiatt osszevitatkoztunk- hiába nah dolgoznak a hormonok ;) Erre este hazaállított egy nagy csokor virággal, hogy ne haragudjak amiért felidegesített, tudja hogy milyen nehéz ez nekem. Egyem meg, olyan drága volt :) A virág is :P A legjobb az volt az egészben hogy nem is haragudtam, nekem estére már eszembe sem volt az osszezordulésunk :)
Nahát már megint beszélek osszevissza mindenfélét :D
Jah és végul nem sikerult jegyet szerezni a Chelsea meccsre, így anyós egy mezt kap szulinapjára, ilyesmire úgysem koltene magának :) Holnap jonnek hozzánk, nem bánom , legalább elterelik a figyelmemet ;)
Roll on Hetfo :)

6 comments:

  1. És így is kell ezt - POZITÍVAN - mert így is lesz ez, jönnek a POZITÍV dolgok ;) nagyon szorítok!!!

    (és minden ujjad repedve volt??!! :O Jesszusom, nem mondom nekem is tört már el, meg repedt ez meg az, de azért te nem vagy semmi, hát vigyázz magadra tényleg!) És jobbulást kezednek, lábadnak... jó és egyben rossz hírem, hogy terhes nőt se röntgeneznek, a kezed kénytelen lesz meggyógyulni diagnózis nélkül ;)!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem minden ujjam Kata :P A huvelykujjaim nem ;) És kibírja a lábfejem is meg a csuklóm is szulés utánig ;) Koszi itt is a drukkot :)

      Delete
  2. Nagyon örülök hogy túl vagy rajta! Most ok lesz a leszívás és a keresztanyaság mellé kismama is leszel! A férjed nagyon kedves, ilyet Pisti is csinál és akkor duplán összeszégyenlem magam... :) Szorítok és gondolok Rád továbbra is!!

    ReplyDelete
  3. :) Nagy drukk holnapra és keddre!!! Minden POZITIVAN fog alakulni! ;) Gondolok majd rád.
    Az összezördülés nálunk is megy, de pár perc múlva csak nézek ki a fejemből, hogy ez most én volnék? A hormonok totál megváltoztatnak.. Szegény férjem, még jó, hogy a dánok nyugodtabbak alapból.. :)
    Jobbulást a kezednek és a lábadnak! Szorítok nagyon! :)

    ReplyDelete
  4. Koszonom lanyok, kedvesek vagytok :) jajj mar erzem a gyomromon hogy valami tortenni fog, egeszseges gyomorideg kezd kialakulni :P

    ReplyDelete