Friday 27 September 2013

Utolsó uh

Megvolt reggel az uh, volt vv is. Egyenlore várom hogy hívjanak a klinikáról hogy pontosan mikor adhatom be a tuszorepi szurit és hogy kell-e még ma este is gonal-f vagy nem. Jobb oldalon van 2db szuper petécske amire azt mondta az uh-s csaj hogy tuti jó lesz, a bal oldalon pedig 4db szuperecske és persze mindkét oldalon van sok kisebb amik most 13-15mm kozott vannak. Nyálkahártya 9.3 mm. Reggel óta azon tanakodok hogy honnan volt NAGYON ismeros a csaj aki csinálta az uh-t, és most 1 perce esett le hogy o volt a biológus Oxfordban aki bejott a leszívás után elmondani mi az ábra! Most azon tanakodok hogy ezek szerint most tényleg mindenre nagyon odafigyelnek. És valószínuleg ezért magyarázta ennyire profin hogy hát o látja hogy ez az osszesen 6db lesz a befutó és hogy igazából ennek orulni kell mert ezek szerint nem megy a mennyiség a minoség rovására. De akkor most o tényleg lejott Swindonba hogy engem megnézzen? Nahát :) Ma délután 4 óráig várhatom a hívást hogy mikor lesz tuszorepesztés meg ilyesmi.
Szóval eddig úgy néz ki hogy all gooooooooooooooood :D Késobb jovok az update-el hogy mit mondtak telefonon. ;)

6 comments:

  1. Mondogatom én mindig ,hogy szuper hírek !!! Csak így tovább !!!

    ReplyDelete
  2. Szia! Nekem is 6 van, csak az egyik oldalon 5, a másikon 1. Tényleg szorosan haladunk egymás mellett! ;) Bár a nyálkahártya nekem csak 8,5 mm és ma még csak 15 mm-esek voltak a nagyobbak, én csak kedden megyek leszívásra. Szorítok neked hétfőre! :)

    ReplyDelete
  3. Jonsye, Keddig még boven nonek a tuszocskeid es a nyh is :) Milyen tuszorepit kaptal? Ovitrelle neked is vagy masfajta? Huha azert most mar izgat a dolog, es most jon az a resz hogy nem fog tudni lekattanni az agyam a temarol :)

    ReplyDelete
  4. Jajj es nagy drukk neked keddre :)

    ReplyDelete
  5. Köszi-köszi!!! Remélem is, hogy nőnek még keddig! :) Nekem 2 db Peregnyl 5000 ie-s a tüszőrepesztő szuri. Suprefact, Elonva és Pergoveris voltak az injekciók előtte, de ma lesznek az utolsók és holnap végre a tüszőrepesztő. Nekünk sajnos már ez a 4. lombik, de itt Dániában pl nem nézik a vér értékeket, nincs semmi vérvizsgálat 1,5 éve, nem hisznek benne, hogy bármit is változnának az értékek.. Nem mondom, hogy ez megnyugtat, de nem tudok mit kezdeni vele. Még annyi, hogy méhnyálkahártya biopszia volt az előző hónapban a 7. és 21. napon. Nekünk ICSI lesz asszisztált hatchinggal. Nekem is 9:00-re kell menni majd. ;)

    ReplyDelete
  6. Nekem az elso lombik elott voltak vv-k márciusban, de azóta nekem sem néztek, ez a második lombikunk és ICSI lesz nekunk is, mivel a múltkor 0 embriónk lett. De ennek most sikerulnie kell :) jééé pont 24 óra lesz a korkulonbség a babáink kozott :D

    ReplyDelete