Tuesday 24 September 2013

Ma...

Ma adom be a 7ik szurit.
Mához 1 hétre már túl leszek 1 nappal a leszíváson, sot ilyenkorra már azt is tudni fogom (lett-e embriónk)  mikor lesz a beultetés ;)
Ma van az elso napja a szabimnak.
Szóval minden téren nagy nap ez a mai.
Sajnos rossz hírre ébredtem, részleteket nem írok, nehogy valaki ráismerjen a torténetre.
Szóval az elso gonal pen kipipálva , johet a kovetkezo :P És jajj istenem mindjárt terhes leszek.
A férjem sajnos nincs itthon velem, pedig neki is be volt írva a szabi csak hát kevesen vannak a csapatában , így torolnie kellett a szabadságot. Most lazulás van nálam. Lesz takarítgatás leszívás elott, hogy utána ne kelljen egy darabig.
Jézus, pénteken uh, addig már csak 2 nap, a mait nem számolom mert már majdnem este van.......

3 comments:

  1. Hello! :)
    Remélhetőleg jól telik a szabid, én is tervezek a hétvégére egy nagyobb takarítást. De jó neked, hogy csak a 7. szurid! Nálunk nem orrsprayt adnak, hanem injekciót, így én már aug. 23 óta szúrom magam, de rövidesen vége! Én is holnap megyek ultrahangra és tudom meg, hogy melyik nap lesz a leszívás, hétfőn vagy kedden. Szorítok nagyon nektek is és kívánom, hogy együtt örüljünk a megtermékenyült és szabályosan osztódó embrióknak, s majd a pozitív teszteknek! ;)
    Ölellek: Jonsye (egy zugolvasód)

    ReplyDelete
  2. Szia Jonsye :) Hú akkor veled nagyon egyszerre haladunk ;) Drukkolok neked en is es nagyon remelem hamarosan zebrasok leszunk :) Probaltam mar tobbszor rakattintani a blogodra de csak meghivott felhasznaloknak lehet. Esetleg lehetnek meghivott? Jajj az nekem is eszembe jut sokszor mekkora szerencsem van ezzel az orrspray-vel, le a kalappal hogy ennyi ideig szurod magad, en mar most alig varom hogy vege legyen ;) Nagy oleles neked es Elhisszuk amit meg nem latunk ;)

    ReplyDelete
  3. Köszi szépen! :) Elhisszük, de el ám! ;)
    A blogot régen írtam csak magamnak, mint egy naplót, egy pár hónapja abbahagytam, de lehet, hogy folytatom majd, s akkor meghívlak majd. Nagy ölelés neked is! :)

    ReplyDelete