Wednesday 18 September 2013

Uh ;)

Megvolt ma az ultrahang. Megnézték van-ciszta, leálltak -e a petefészkeim stb. Kérem szépen jelentem leálltam , nincs ciszta és 4 mm a nyálkahártya. Szóval minden úgy van ahogy kell lennie. Kezdodhet a móka, ma este megy az elso Gonal-F. Érdekes még most is mindenféle zavarodottság van bennem. Az elsonél tok jó volt, úgy tudtam orulni mindennek, az uh-nak, vv-nek mindennek. Most valahogy ilyen felemás érzésekkel megyek oda. Félek is. Félek hogy ugyanaz lesz mint múltkor, hogy nem fog befejezodni a lombik. A férjem is fél. Látom rajta, habár nem sokat beszélunk errol. Nem nagyon van mit beszélni, teszem amit kell és feszulten várjuk hogy vajon sikerrel járunk-e. Itt nemcsak arra gondolok hogy terhes leszek-e, hanem hogy egyáltalán lesz-e embriónk. Nagyon remélem hogy igen ;) Az nálunk már hatalmas elorelépés lesz.
Szóval mától 9 szuri és megint uh. És már csak 6 napot dolgozok és szabin leszek :D
És mostantól még tobbet mantrázom majd magamban hogy elhiszem amit még nem látok......

8 comments:

  1. jajj de jó Neked!!!! Nekem még meg kell várni amíg megjön - addig Sf -

    ReplyDelete
    Replies
    1. tudod kb hogy mikor fog megjonni? remélem hamar ;)

      Delete
  2. ja, és úgy kell hozzáállni hogy: Minden jó lesz! Minden jó lesz!!!!!

    ReplyDelete
  3. Nagyon szupi, egy lépéssel előrébb vagy :o) szurkolok én is nagyon! puszi: Hugi001 :o)

    ReplyDelete
  4. koszonom lanyok :) <3 és MINDEN JÓ LESZ :)

    ReplyDelete
  5. oda vagyok érte,hogy tudlak követni:)))))))
    Kezem-lábam csuriba <3!!! millió puszi :Kirike

    ReplyDelete
  6. Drukkolok Marcsi :) Puszi: Anett :)

    ReplyDelete