Monday 30 September 2013

Helyzetjelentés

Túl vagyok a leszíváson. 11 petét sikerult leszívni. Holnap délelott hívnak hogy sikerult-e a megtermékenyítés. A mostani leszívás annyiban volt más mint múltkor, hogy nem véreztem olyan sokat, meg nem is fáj annyira a hasam. Gondolom késobb jobban fog,de azt mondták mihelyst erosebb fájdalmat érzek mehet a paracetamol. allítólag ezt a múltkor is mondták de én kába voltam, nem emlékeztem rá, a férjem meg nem mondta :P De sebaj túléltem azt is, ezt is túl fogom :D Így meg hogy tudom vehetek be gyógyszert még jobb. A biológus annyit mondott még hogy a férjem spermái is faszául néznek ki :D kis huncutok így mondta :P És most a leszívás elotti várakozást is jobban viseltuk, nem volt vita, sot annyit nevettunk hogy néha a konnyem csordult ki :) Most hirtelen ennyi jut eszembe, lehet késobb még írok ha eszembe jut valami. :D

9 comments:

  1. Hm virgonc és huncut spermák :D Jól hangzik ,hajrá !!!!!

    ReplyDelete
  2. Gondoltam rád sokat ma! Nagyon jó kezdet, csak így tovább!!! :)

    ReplyDelete
  3. koszi lanyok :) Jonsye minimum ilyen jo hireid legyenek holnap ;) gondolok rad :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. 11 pete itt is! :) Követlek továbbra is. ;) Nagyon remélem jó híreket kapsz ma!!! Szorítok neked!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia :) hivtak mar hogy hogy alakulnak a babák? gondolok rad puszi

      Delete
  6. Jajj de orulok neked :) engem még nem hívtak, az idegeim már tonkrementek.... :P

    ReplyDelete