Monday 12 May 2014

Kiborult...

A bili. Írtam már valamelyik nap hogy hát enyhén szólva vannak hangulatváltások. Máig bírtam viszonylag jól, de ma már nem tudtam visszafogni magam :( Konkrétan azért elbogtem magam ma munkában mert az egyik kaját nem sikerult jól elkészítenem - új menunk van múlt héttol, és ma csináltam ezt eloszor teljesen egyedul délután, és egy rakás szar lett.... Fonok bejott délután csak szétnézni mi újság, megkérdezte tolem hogy elkészítettem-e a kérdéses cuccot, nah ennyi kellett, kitort a sírás belolem (szerencsétlen csak lesett hogy most meg ugyan mi rosszat mondott nekem) hogy igen megcsináltam de úgy szar ahogy van, és én ezt képtelen vagyok véghezvinni. Egyébként egy nagyon bonyolult dolog, ez egy vékonyra szeletelt burgonya, zeller, piros kaliforniai paprika, padlizsán belseje meg kecskeasajt, ez mind kulon-kulon preparálva,megsutve, majd egymásra helyezve rétegesen és feltekerve. Nah én ezt csesztem el, a feltekerést. De fonok rendes volt, attól fuggetlenul hogy nem dolgozott, kihozta a hutobol amit én elszartam és rendbe tette nekem, és még jól le is cseszett hogy hogy merek én ilyesmiért sírni, ehhez hosszú évek gyakorlata kell hogy valaki el tudja készíteni stb... Az már más tészta hogy akkor minek rakta a menube??? :D Aztán azóta fáj a fejem is , nem vehetek be csak paracetamolt. Dehát hisztis napom lehet nekem is vagy nem? ;) Egyébként mindent osszevetve nincs nagy baj, valószínuleg az is rátesz a dolgokra hogy november óta nem voltam szabadságon sem, és már a végét járja az erom, a hormonoktól ez meg tobbszorosére novekszik.
Holnap bontom a második flakon orrspray-t, azért csak halad ez a fránya ido még ha lassan is ;) Jovohét szerda ultrahang, de basszus hogy ez a long protokoll most ilyen extra-hiper-szuper hosszú az már hétszentség....... Miért telik ilyen lassan az ido nah? :D

12 comments:

  1. Én is totál ki voltam/vagyok a suprefact orrspraytól, szerintem így rosszabb mint szuriban adni.
    Azért nagyon ügyes lehetsz a főzésben még ha ez most nem is sikerült tökéletesen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nincs osszehasonlitasi alapom nem tudom a szuri milyen. De a hatasa biztos ugyanplyan mert a mukodesi elv meg hatoanyag ugyanaz. Nem zavar am hogy sprayzek csak ez az erzelmi labilitas idegesit neha.

      Delete
  2. Az a bizonyos bili, ha megtelik nem baj, ha borul... Csak hát... Kitartást hozzá!! És ha kicsit el us szúrtad, látod minden helyrepofozható!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az nwm is volt baj hogy elrontottam csak megdobbento hogy ilyen miatt sirva fakadok :p

      Delete
  3. Kitartás! :-) Nekem még sosem volt szerencsém suprefact-hoz, de majd 2 hét múlva én is kezdem szúrni. Olyan rémisztő????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neeeem nem remiszto :) csak szemely szerint nekem eleg eroteljesen hat az idegallapotomra. De otthon ugy tudom nem tart ilyen sokaig a leallitas nekem neg 23 nap jelenleg es hat hosszu nah :)

      Delete
  4. Lanyok nekem a szuriban kapott suprefacttol semmi tunetem nem volt. Az orrspraytol meg igen. Persze veletlen is lehet.
    FElla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hu akkor lehet tenyleg az orrspray a ludas. Sebaj remelhetoleg most hasznalom utoljara ;)

      Delete
  5. Néha jól esik bőgni. Az a tapasztalatom, jobb, mint a kiégett, megedzett lélek miatti üresség, mert a sírással legalább megkönnyebbülsz. Nagyon ügyes lehetsz amúgy a munkádban! Ebben biztos vagyok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Heni :) ma mar jobb nap volt csak kerdes mikor robban a bomba megint ;) egyebkent igen a siras utan megkonnyebbultem :)

      Delete
  6. Replies
    1. Most per pillanat igen koszonom :) dehat a stimu alatt ez hullamzo dolog nalam, egyik percben minden rendben, a kovetkezoben meg osszedol a vilag ;)

      Delete