Monday 26 May 2014

Szenilis lennék?

Szóval az tortént hogy tegnap este 2x kellett szúrnom. Az egyik gonal-ban maradt 150 egység. Azt beszúrtam, kivettem a másik dobozt a hutobol és abból szúrtam a maradék 37.5-ot.... Legalábbis remélem, ugyanis az elobb mikor kivettem a dobozt hogy szúrjak, tiszta olyan volt mintha fel sem lett volna bontva :O De viszont 1 db tu hiányzik szóval tuti abból adtam be tegnap a 37.5-ot, illetve remélem ;) jesszusom mit meg tudok én ilyen baromságokon dilemmázni :D
Egyébként már érezni a gonal hatását, nagyon sok tojcsis nyákom van, már szinte kellemetlen is. Ez így volt az elozo 2 stimunál is. Már csak 4 szuri van uh elott, megy azért az ido most gyorsan.

Tegnap éjjel azt álmodtam hogy pozit teszteltem, méghozzá a leszívást koveto hét szombatján, és ébresztgettem a férjemet hogy nem fogja elhinni de pozit teszteltem :D Olyan jó volt ezt álmodni. Remélem nem azért nem fog bekovetkezni mert ezt leírtam ..... :D

Kozben míg írtam eszembe jutott hogy megnézzem a pen-t hogy mennyi maradt benne ma és annyi amennyinek kell lennie úgyhogy tuti beszúrtam tegnap is amit kellett mindet....... :D

9 comments:

  1. Eddig minden jól alakul.
    Szerintem tök jó hogy pozitivat álmodsz, én mindig negatívat szoktam. Drukkolok neked!!

    ReplyDelete
  2. Üdv a Klubban! Én is elkövettem ezt a hibát a múltkoriban, Tina a megmondhatója....de most komolyan, minden rendben lesz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azota kisilabizaltam hogy tuti beadtam mindent de azert borzaszto amikor tiszta hulyenek erzem magam :-D

      Delete
  3. Pozi álom pozi tesztet fog hozni.. :)
    Nagyon drukkolok. :)

    ReplyDelete
  4. Ideje, hogy az álmod valóra váljon! Ámen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) igy van tessek Imat mormolni ertem :)

      Delete
  5. Drukk, Drukk! A múltkor én is pont ilyet álmodtam! A június a mi hónapunk lesz !!! :-)

    ReplyDelete