Monday 19 May 2014

Levágtam...

A bal kezemen a huvelykujjam végét . Ma munkában :( Ilyen ez a konyhás élet ;) Egyébként még eddig mindig megúsztam a nagyobb balesetet. Végulis ez sem olyan nagy, csak konkretan kiegyenesítettem az ujjam végét :P Illetve megmaradt az a darabka is csak ott fityegett. Gyorsan visszanyomtuk. Ez délután 2.30 korul tortént, de az elobb kicseréltuk a férjemmel a kotést, és egy picit még most is vérzik, azt már ne is mondjam hogy rohadtul fáj. De végigdolgoztam ám a napot így is, nem lehet itt anyámasszonykatonáskodni kérem szépen, voltak vagy 150-en vacsorára ;) J. szerint amúgy nem nagy vágás, mondom neki hogy ekkora pici kézen hogy lehetne nagy vágás úgy mégis??? :D Az tortént amúgy hogy snidling hagymát kellett nagyon apróra vágnom, és szerintem nem elég éles a késem, megugorhatott a deszkán. Vagy meg szimplán csak mert rohadt sok munkám volt és nagyon siettem és azért, nem tudom. Ez van, majd begyógyul ;) A kezem méretérol még annyit hogy tényleg pici, a kisfonok azt mondta nem is érti hogy találtam el a késsel olyan kicsi :D Hát basszus megtaláltam, méghozzá telibe :P Ennyi tortént ma........

8 comments:

  1. Oh szegény :((( Pedig cím alapján azt hittem új frizurád lett ....

    ReplyDelete
  2. Én is frizurára gondoltam a címbôl. :) Jobbulást az ujjadnak! Nem lehet könnyû így dolgozni majd. :(

    ReplyDelete
  3. Hát csajok inkább a hajam vágattam volna le az nem fájt volna ennyire :D Picit bénáskodok munkában bekotott kézzel de majdcsak begyógyul :)

    ReplyDelete
  4. Jézusom nem kellett volna visszavarratni? Valami orvosi személyzet látott??? Őrület hogy mik történnek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nem, nem vagtam le azert teljesen ;) a ferjem elsosegelynyujto, megnezte azt mondta nem veszes en meg mondtam hogy jovanakkor :D de amugy mar reggelre picit kezdett visszaforrni ;)

      Delete
  5. Jaaaj te nő, ez durva. Két éve nekem is volt egy hasonló mutatványom a kisujjamon -talán emlékszel is:D-, de én voltam ilyen kemény, nem tudtam dolgozni, míg a balesetin el nem láttak, nem kaptam kötést, tetanuszt :D :D

    Be fog gyógyulni, de pl. én annak az ujjamnak a "hegyét" mai napig nem érzem, de mondjuk nem zavar, csak néha azért megnyomogatom hátha... de nem :D

    Puszillllak!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. emlekszem ;) nem kemeny vagyok en sem de azert annyira szerintem nem veszes, tartotta még egy bordarab ugyhogy visszanyomtuk :D

      Delete
  6. * helyesbítés: De én NEM voltam ilyen kemény :D

    ReplyDelete