Friday 9 May 2014

Utolsó ;)

Tegnap volt az utolsó mensim elso napja ;) szép kis 29 napos ciklus volt, de nagyon-nagyon szivesen elfogok errol a brutál fajdalomról feledkezni mondjuk úgy kb 9 hónapig minimum :D Szóval a lényeg hogy az endo-scratch után egyáltalán nem véreztem, nah most igen (gondoltam hogy sok lesz) habár a lombikok óta amúgyis erosebb a mensim mint elotte... Már kelloképpen viszketek a leállítótól - legalább tudom hogy mukodik :P Marha jó kis hangulatingadozásaim vannak- ezt azért annyira nem élvezem, de már csak kb asszem 12 nap és kezdem a szurizást, utána gyorsabban fog telni az ido ;)

5 comments:

  1. A soraidból nem látszik a hangulatingadozás :)

    ReplyDelete
  2. Nem értem a 12 napot... Nálunk a long protokoll ugyanígy van mint nálad az első fázis, de nagyjából a ciklus 3. 4. napján kezd a petesejt érlelés....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem mindig ugy van hogy 21cnen kezdem a leallitast es ez tart kb 21-23 napig es aztan kezdem a szurit. Ez egy very long protocol :)

      Delete
    2. Anyámmmm!!!!! Ez baromi hosszú idő! Nem értem ez miért jó... Mármit az orvosokat nem értem. Ennyi cuccal teletömni... :( Kitartás Marcsy!!

      Delete
    3. Ki lehet ám ezt bírni ;) de biztos azért bírom viszonylag jól mert ugye én más eljárást nem ismerek, de azért irigykedek hogy nektek nem tart ilyen sokáig ;)

      Delete