Sunday 18 May 2014

Spring time ;)

Jó ido van nálunk nagyon egész héten :) És végre ma szabadnapom is volt, szóval lehetett...... mosni 3 adagot , porszívózni, furdoszobát takarítani, és kb annyit voltam kint amig kiteregettem vagy beszedtem a ruhát :D De azért jó már hogy jó ido van :) Tavasz van az állatoknál is, cica mindenáron csajozni akar ( pedig ivartalanítva van) úgyhogy állandóan ki akar szokni, tegnap reggel sikerult is neki kilibbenni a lábam mellett, de csak kiult a kinti asztal alá. Jelentem a kígyó is elérte a felnottkort, legalábbis a férjem szerint azért nem eszik 3 hete mert várja a csaját :D
Hangulatom ingadozó, de már konnyebb kicsit mert látom a végét ;) Szerdán uh, meg elso szuri aztán meg majd peregnek a napok. Jajjj annyi minden volt eszembe hogy le akarom írni, de egy ép gondolatom sincs jelenleg, fáradt vagyok, úgyhogy ez ma ennyiben marad..........


Elhiszem azt amit még nem látok, és meglátom azt amiben hiszek ;)

2 comments:

  1. Már csak 2-t kell aludni az első szuriig :) Pihenj azért!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kevesebb mint 2 hét és pihenhetek már végre ;) Leszívás után úgysem nagyon fogok bírni mozogni :D De ma is jobb lett volna ha fel sem kelek, írtam is egy ropke posztot :D És igen már csak kettot, el sem hiszem hogy így elszaladt 7 hónap, már megint szurizni fogok :)

      Delete